خبرگزاری کار ایران

نفرزاده: فقط 4 تیم والیبال هنوز یارگیری نکردند/ افزایش 100 درصدی قراردادها غیرمنتظره نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۵۸۱

سرمربی تیم ملی والیبال سایپا گفت: مبالغ قراردادها نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است. البته این تورم غیرمنتظره نیست. بازیکنان به عنوان عضوی از جامعه هستند.

فرهاد نفرزاده در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین شرایط تیم والیبال سایپا اظهار داشت: از 14 تیم لیگ برتری والیبال ترکیب 11 تیم مشخص و تیم‌شان بسته شده است. تنها 4 تیم ارومیه، سایپا، اردکان و شهرداری ورامین هنوز یارگیری‌شان انجام نشده است. 

وی افزود: تا حالا بسیاری از بازیکنان شاخص و تاثیرگذار تیم جدید خود را مشخص کردند. اما تلاش ما بر این است که بازیکنان موثر فصل گذشته سایپا را حفظ کنیم و قرادادشان تمدید شود. بعد از آن در پست‌هایی که با کمبود بازیکن مواجه هستیم سعی می‌کنیم بازیکن جدید جذب کنیم. نفراتی که بتوانند به تیم در فصل آتی کمک کنند. البته مذاکرات با بازیکنان برحسب شرایط مالی و بودجه باشگاه سایپا صورت می گیرد.

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: مبالغ قراردادها نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است. البته این تورم غیرمنتظره نیست. بازیکنان به عنوان عضوی از جامعه هستند. با درآمد از ورزش حرفه‌ای مخارج زندگی‌شان را تامین می‌کنند. بازیکنان با همین درآمد باید زندگی، خانه، خودرو و هزینه‌های زندگی‌شان را تامین کنند. به هر حال قیمت مسکن و اجناس دیگر در جامعه مشخص است. به نسبت تورمی که در کشور وجود دارد خیلی قابل توجه نیست اما به نسبت فصل گذشته لیگ برتر والیبال قابل توجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز