خبرگزاری کار ایران

افشای راز کامبک جوکوویچ برای صعود به نیمه نهایی ویمبلدون

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۸۰۷

نواک جوکوویچ دو ست شکست خورده را جبران کرد و جانیک سینر را شکست داد تا به نیمه نهایی مسابقات ویمبلدون برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از اکسپرس، نواک جوکوویچ اعتراف کرد که پس از دو ست شکست خوردن قبل از برتری برابر جانیک سینر در پنج ست، لحظاتی خصوصی در مقابل آینه گذرانده تا با خود یک "گفتگوی عجیب" داشته باشد.

قبل از شروع ست سوم یک توقف کوتاه وجود داشت زیرا بازیکنان برای استراحت شخصی اززمین خارج شدند. در همین حال، جوکوویچ برای زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی خود در ویمبلدون با یک دستور بلند روبرو بود. جوکوویچ توانست در مصاحبه بعد از بازی خود در زمین مسابقه با موقعیتی که در نتیجه 2-0 شکست خورده بود، شوخی کند. و او حتی برخی از جزئیات را در مورد استراحت شخصی خود پس از باخت در ست دوم به اشتراک گذاشت.

او فاش کرد: "در دو ست اول نسبت به سه ست آخر احتمالاً دو مسابقه متفاوت داشتیم، او در دو ست بهترین بازیکن بود. من از زمین خارج شدم، کمی غذای تازه خوردم، در توالت استراحت کردم و در آینه کمی صحبت کردم - در واقع درست است. گاهی اوقات در چنین شرایطی، جایی که هیچ چیز مثبتی برای شما اتفاق نمی افتد و آن شخص دیگر تسلط بر داستان دارد، این چیزها ضروری است."

"در آن لحظات احساس منفی و ناامیدی نسبت به خود می کنید، حتی اگر به نظر شما ساختگی به نظر می رسد یا واقعیت داشته باشد، واقعاً روی شما اثر می کند. کمی استراحت و کمی صحبت کردن و سعی کنید دوباره به حالت اول برگردید و افکار را دوباره جمع کنید. هر چیزی که دارید را دوباره جمع کنید و با بهترین بازی ممکن به سمت حریف خود بیایید."

"خوشبخت بودم که ست سوم را خیلی خوب شروع کردم. در اوایل ست سرویس او را شکستم و فکر می کنم این اعتماد به نفس من را تقویت کرد. من کمی شک در بازی و حرکت او دیدم و حدس می زنم که تجربه بازی در این مرحله برای بسیاری از مسابقات به من کمک کرد تا بتوانم با فشارها کنار بیایم."

جوکوویچ قبل از بازی مقابل سینر در 9 بار در دو ست ابتدایی ویمبلدون شکست خورده بود. او فقط دو تا از آن بازی ها را برده بود، آخرین بازی در سال 2015 مقابل کوین اندرسون بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز