خبرگزاری کار ایران

مدافع آلومینیوم تراکتور را محکوم کرد/ پیکان در دعوای حقوقی برنده شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۶۹۳

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رای خود را درمورد پرونده شکایت بازیکن سابق تراکتور صادر کرد.

به گزارش ایلنا، کمیته وضعیت بازیکنان سه رای خود را درباره پرونده‌های مطروحه به شرح زیر صادر کرد:

*با توجه به شکایت علی پورمحمد از باشگاه شمس آذرقزوین، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد و 650 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 160 میلیون و 770 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ 3 میلیارد و 150 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت میلاد فخرالدینی از باشگاه تراکتور تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد و 475 میلیون و 600 هزار ریال بابت اصل خواسته و 162 میلیون و 968 هزار و 80 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ 3 میلیارد و 688 میلیون و 400 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت باشگاه قشقایی شیراز از باشگاه پیکان و رضا کاخساز، کمیته وضعیت نسبت به دعوای قشقایی شیراز علیه خواندگان در تمامی موارد خواسته، قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز