خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه تعیین تکلیف ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۳۰۷

جلسه کمیسیون امنیت ورزشی استان مرکزی و همچنین تعیین وضعیت مالکیت، بررسی آخرین شرایط و رفع نواقص ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، جلسه کمیسیون امنیت ورزشی استان مرکزی و همچنین تعیین وضعیت مالکیت، بررسی آخرین شرایط و رفع نواقص ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک که محل میزبانی مسابقات تیم فوتبال آلومینیوم در لیگ برتر خواهد بود، صبح امروز در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی برگزار شد.

در این جلسه که با ریاست بهنام نظری، معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی برگزار شد، محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و جمعی از مسؤولان مربوطه حضور داشتند.

باشگاه آلومینیوم اراک شرایط و پیشنهاد خود را برای در اختیار گرفتن کامل ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به معاون سیاسی امنیتی و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ارائه داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در این جلسه تاکید کرد تا تمام همکاری‌های لازم برای رفع مشکلات و آماده‌سازی هرچه سریع‌تر ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک قبل از شروع لیگ برتر انجام شود.

گفتنی است، بهرام نظری ازجمله افراد با دانش و مطلع از حوزه فوتبال بوده و یکی از مدیران کارگشا در حوزه فوتبال محسوب می‌شود که از زمان حضورش در معاونت سیاسی امنیتی استانداری مرکزی، همواره حامی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز