خبرگزاری کار ایران

انتقاد کامرانی فر از فعالیت فرهنگی باشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۷۵

جلسه هم اندیشی فرهنگی باشگاه های لیگ برتری و دسته اولی با حضور نمایندگان ۱۲ باشگاه لیگ برتری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در جلسه هم اندیشی معاونت های فرهنگی باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک اظهار داشت: خیلی خلاصه و کوتاه بگویم در بخش فرهنگی در باشگاه‌ها خیلی عقب هستیم. آنچه در رسانه ها دیده می‌شود، جزو مواردی است که بیشتر در مقابل مسائل فرهنگی اتفاق می‌افتد. اتفاقات خوبی که در بخش فرهنگی و رفتارهای جوانمردانه در لیگ و فوتبال ما می‌افتد، خیلی کم دیده می‌شود.

وی افزود: در تمام دنیا اتفاقات فرهنگی که در کنار فوتبال می‌افتد بزرگ می‌کنند و آن را نمایش می‌دهند. قبل از بازی فرزندان و بچه‌های خاصی را همراه تیم‌ها به زمین می‌آورند. کارهای بزرگی در بخش فرهنگی باشگاه ها انجام می‌شود و رسانه برخی وقت‌ها فراتر از خود فوتبال به آن می‌پردازد اما متاسفانه در ایران این کار را انجام نمی‌دهیم. درخواست می‌کنم در کنار موارد فنی بیشتر به این موارد توسط مسئولان بخش فرهنگی باشگاه‌ها، مدیران عامل و.... توجه شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اگر با نگاهی بهتر و عینک تیزبین به این مسائل توجه کنیم اینگونه موارد خوب و مثبت هم بیشتر دیده و رسانه ای می‌شود. در این حالت افرادی که صحبتی کرده و رفتارهایی انجام می‌دهند، ناخودآگاه به سمتی می‌روند که این رفتارها را کنترل کنند. با این اتفاق همه فوتبال را می‌پسندند.

کامرانی فر گفت: در این حالت نگاه به فوتبال زیبا خواهد شد و همه آن را می‌پسندند. جامعه ما احساسی و متفاوت است و می‌توانیم از فرصت‌ها بهترین استفاده را در جهت رشد فوتبال و ورزش داشته باشیم. یک عذرخواهی هم می‌کنم. قرار بود در این جلسه کار فرهنگی انجام بدهیم اما قرآن و سرود ملی با بهترین کیفیت پخش نشد‌. از همگان بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی در فدراسیون فوتبال نبینیم‌. امیدوارم همه با هم شرایط خوبی برای فوتبال کشور فراهم کنیم. ظرفیت های بالایی داریم و این نوع مسایل فرهنگی را بین بازیکنان مان دیده‌ایم‌. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز