خبرگزاری کار ایران

اعلام گزینه احتمالی جانشینی حسین‌زاده در استقلال/ واسعی به تیم مورد علاقه‌اش نزدیک شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۸۴۷

بازیکن فصل گذشته تراکتور علاقه‌مند است به جمع شاگردان ساپینتو ملحق شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید واسعی در 12 مهرماه 1399 به تراکتور پیوست. این بازیکن با وجود اینکه با استقلال به توافق رسیده بود به این دلیل که آبی پوشان در تامین مبلغ رضایتنامه پیکان موفق نشدند، ناچاراً به تبریز رفت و شاگرد منصوریان شد. 

با این حال شکایت پیکان و اختلاف با رسول خطیبی مانع ارائه توانایی‌های واسعی در جمع پرشورها شد. منتهی شانس یار واسعی بود.  او در فرصت محدود هفته‌های پایانی لیگ بیستم توانست عملکرد خوبی ارائه بدهد . بازنشر صحنه‌های دریبل‌ او مقابل پرسپولیس مورد استقبال بخشی از هواداران استقلال قرار گرفت.

 واسعی حالا بعد از پایان همکاری با تراکتور، قصد دارد ناکامی گذشته را فراموش کند. او از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارد، اما قلباً دوست دارد کار ناتمام دو فصل قبل خود  برای پیوستن به استقلال را تکمیل کند.

در این میان امیرحسین حسین‌زاده هم با فعال سازی بند خروج قصد انتقال به شارلوای بلژیک را دارد. با این اوصاف واسعی یکی از گزینه‌های احتمالی نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان تبدیل شده است.

باید دید شرایط برای همکاری واسعی با تیم مورد علاقه‌اش فراهم می‌شود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز