خبرگزاری کار ایران

نامجومطلق: استقلال دیر وارد نقل‌ و انتقالات شد/ دانشگر به درد استقلال می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۵۹۰

مربی سابق استقلال درخصوص شرایط استقلال در نقل‌وانتقالات تصریح کرد: استقلال خیلی دیر وارد بازار نقل‌وانتقالات شد.

مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال در گفت و گو با ایلنا درباره انتخاب ساپینتو به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شناخت زیادی روی ساپینتو ندارم اما در تیم‌هایی مثل اسپورتینگ مربیگری کرده است. به نظرم مربی باید کار کندتا توانایی هایش مشخص شود.

وی در خصوص شرایط استقلال در نقل‌وانتقالات تصریح کرد: استقلال خیلی دیر وارد بازار نقل‌وانتقالات شد اما امیدوارم خوب به پایان برساند. تیمی که قهرمان شده است، باید شاکله خودش را حفظ کند تا فقط زیادی را بابت هماهنگی تیم از دست ندهد.

نامجومطلق در خصوص جدایی محمد دانشگر از استقلال تصریح کرد: دانشگر بازیکنی بود که خیلی به درد استقلال می‌خورد چون در چند پست متفاوت می‌توانست بازی کند.به هر حال باید بازیکنی در سطح دانشگر را مدیران جذب کنند یا قرارداد مدافع برزیلی خود را تمدید کنند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص ارقام بازیکنان در نقل‌وانتقالات افزود: حواشی فوتبال ایران باعث قیمت‌های کاذب بازیکنان شده است. متأسفانه رقم‌ها هیچ مقایسه ای با هم ندارد.

نامجومطلق در مورد عدم انتخاب دستیار ایرانی برای ساپینتو گفت: مربی خارجی شناختی روی تیم ندارد و چند ماه طول می‌کشد که با همه چیز آشنا شود. حضور مربی ایرانی در کنار ساپینتو می‌تواند به شناخت او کمک کند و امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز