خبرگزاری کار ایران

غیبت کودایی و 4 بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۰۷۸

5 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در اردوی این تیم حاضر نشدند.

به گزارش ایلنا،  لیست تیم ملی بانوان ایران در روز 30 خرداد ماه سال جاری، لیست جدید تیم ملی بانوان ایران اعلام شد. در لیست اولیه 31 بازیکن حضور داشتند.  در روز پنجم تیرماه با 5 بازیکن جدید هم به لیست اضافه شدند. 

این در حالی است که تیم ملی خود را برای اعزام به مسابقات کافا آماده می‌کند. شروع اردوی تیم ملی از ششم تیرماه شروع تا چهاردهم همین ماه ادامه پیدا خواهد کرد. در نهایت 23 بازیکن با انتخاب کادرفنی تیم ملی به اردوی کافا اعزام خواهند شد. 

در همین رابطه بازیکنان خاتون بم (قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بانوان ایران) به دلیل حضور در لیگ بانوان قهرمانان آسیا در این اردو حضور ندارند. 

از سوی دیگر 5 بازیکن تیم‌های اصفهانی هم در اردوی تیم ملی حاضر نشدند. این لیست شامل زهره کودایی، مرضیه نیکخواه، ثنا صادقی، غزاله بنی‌طالبی و شقایق روزبهان است. روزبهان به تازگی برادر خود را از دست داده است و دور از انتظار نبود که در اردو حاضر نشود. 

صادقی در گفتگو با ایلنا اعلام کرد به دلیل مصدومیت در اردو حاضر نخواهد شد و دلیل عدم حضور نیکخواه دیگر هم تیمی‌اش هم همین موضوع است.(از اینجا بخوانید.) 

هنوز دلیل عدم حضور کودایی و بنی طالبی در اردوی تیم ملی مشخص نیست و آزمون سرمربی تیم ملی هم در صحبت‌های خود به علت این موضوع اشاره نکرد. تنها غیبت آنها را تایید کرده است.

با این حال بعضی افراد معتقدند به جز روزبهان این بازیکنان به دلیل حفظ جایگاه باشگاهی خود این تصمیم را گرفته‌اند و در اردوی تیم ملی حاضر نشدند. هر چند صادقی در گفتگو با ایلنا از مصدومیت خود خبر داد. (از اینجا بخوانید.) 

هدایت ذوب آهن به عهده سمیه شهبازی مربی سابق تیم ملی بانوان ایران است و سپاهان هم قصد تغییر سرمربی خود را دارد. به نظر می‌رسد مریم ایراندوست نزدیکترین گزینه به نیمکت سپاهان است. ایراندوست سرمربی سابق تیم ملی بانوان ایران است.

متاسفانه با این شرایط امکان تضعیف تیم ملی ایران در مسابقات کافا وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز