خبرگزاری کار ایران

لوکاکو و دیبالا در یکقدمی اینتر/ علاقه پاری سن ژرمن به اشکرینیار

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۳۶۹

باشگاه ایتالیایی خود را برای تابستان شلوغ نقل و انتقالات آماده می کند.

به گزارش ایلنا، جوزپه ماروتا، مدیرعامل اینتر، به‌روزرسانی‌هایی در مورد معاملات احتمالی روملو لوکاکو، پائولو دیبالا و میلان اشکرینیار ارائه کرده است.

تابستان شلوغی برای اینتر در راه است که می تواند دو بازیکن کلیدی را به خط حمله اضافه کند زیرا آن‌ها به دنبال بازپس گیری عنوان قهرمانی سری آ از رقیب آث میلان هستند.

جوزپه ماروتا روز سه‌شنبه در مراسم اهدای جوایز گفت: "ما بررسی‌های زیادی انجام داده‌ایم اما اکنون در مرحله‌ای هستیم که باید تصمیم بگیریم و تلاش کنیم تا معاملات را رسمی کنیم. برای دیبالا، من این واقعیت را کتمان نمی کنم که با نمایندگان او ملاقات کرده ایم. ما باید بررسی ها و مسیرهای جدیدی را بررسی کنیم، در این میان همه چیز وجود دارد. اکنون با دیبالا، برای رسیدن به یک نتیجه، باید جلسات مهمی برگزار شود. ما به هیچ توافقی نرسیده‌ایم."

ماروتا در مورد لوکاکو افزود: "ما باید از در دسترس بودن ریاست و مالکان تشکر کنیم. امیدوارم بتوان آن را نه در چند ساعت، بلکه چند روز دیگر تعطیل کرد. ما هنوز نمی توانیم آن را رسمی کنیم: او یک بازیکن بازگشته است که با ما خیلی خوب کار کرده و ما خوشحالیم که او را به خانه بازگردانیم."

او همچنین درخصوص وضعیت اشکرینیار گفت: "ما با آرامش ارزیابی خواهیم کرد. ما هرگز نمی‌خواهیم از یکی از بازیکنانمان دست بکشیم، مگر اینکه او برای درخواست انتقال بیاید. در مورد او، مانند سایر بازیکنان ما، علاقه چندین تیم وجود دارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز