خبرگزاری کار ایران

سقف قرارداد نقل و انتقالات تابستانی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۷۶

سازمان لیگ فوتبال ایران برای تیم‌های لیگ برتری سقف قرارداد تعیین کرده است.

به گزارش ایلنا، فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران همواره با شائبه‌های زیادی درباره بودجه صرف شده تیم‌ها روبرو است. در هفته‌های اخیر حتی مسئولان بعضی تیم‌ها، دیگران را به طرح پیشنهادات خارج از عرف متهم می‌کنند.

در همین رابطه گفته می‌شود سازمان لیگ سقف قرارداد تعیین کرده است. بنابراین باشگاه‌ها اجازه ارائه پیشنهاد بیش از  مبلغ 8 میلیارد تومان را ندارند. به احتمال زیاد این قانون حداکثر تا 48 ساعت آینده به تیم‌ها ارائه خواهد شد.

این در حالی است که بر اساس گفته‌های مدیران پرسپولیس سقف قرارداد آن‌ها 12 میلیارد تومان است. با این اوصاف باید دید چه تمهیداتی در این خصوص اندیشیده می‌شود؟ آیا مبلغ قرارداد تیم‌های لیگ برتری تغییر خواهد کرد یا سقف قرارداد سازمان لیگ بالاتر خواهد رفت؟

البته این قانون در گذشته فوتبال ایران هم وجود داشت و عملاً نقض می‌شد. در آن زمان گفته می شود بازیکنان 2 قرارداد دارند. یک قرارداد که در سازمان لیگ ثبت می‌شود و دومی قرارداد واقعی آنها است که از طریق مواردی مانند حواله آهن، فولاد و دیگر اقلام همچنین پرداخت مالیات افزایش پیدا می‌کند. با این اوصاف باید دید که در آینده دوباره باید شاهد افزایش سقف قراردادها هستیم یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز