خبرگزاری کار ایران

رئیس سابق فیفا: اینفانتینو می‌خواهد من را نابود کند!

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۳۶

میشل پلاتینی، اسطوره فوتبال سوئیس و رئیس سابق یوفا در حال حاضر به اتهام کلاهبرداری، اختلاس و فساد محاکمه می شوند.

به گزارش ایلنا، سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا، جیانی اینفانتینو، رئیس فعلی فیفا را به تلاش برای از بین بردن آبروی خود متهم کرد و در عین حال تاکید کرد که وجدانش نسبت به فعالیت‌هایش در زمانی که در راس فوتبال جهان قرار دارد، راحت است.

بلاتر در حال حاضر در کنار میشل پلاتینی، رئیس سابق یوفا به اتهام کلاهبرداری، اختلاس و فساد محاکمه می شود. دادستان برای این دو 20 ماه حبس درخواست کرده است که انتظار می رود در آغاز ماه جولای حکم صادر شود.

بلاتر در مورد اینفانتینو گفت: "من می خواهم آبروی خود را پاک کنم. وقتی رسیدم هیچی نبودیم و زمانی که من رفتم، ما یک سازمان بین المللی بودیم، از نظر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی قوی بودیم. نمی‌دانم چرا، اما اینفانتینو من را نمی‌خواهد. او حتی سعی می‌کند به طور مصنوعی علیه من پرونده ایجاد کند. او می‌خواهد من را نابود کند، بلکه هر کاری را که انجام داده‌ام، چون فکر می‌کند خودش بهتر است. باید بگویم که بسیار متاثر شدم. من متهم به غرایز جنایتکارانه شده ام، من را متهم به دزدی کرده اند. این ادعای پوچی است. نمی‌دانم چرا خودم را در دادگاه می‌بینم و مطمئن هستم که هزاران، نه میلیون‌ها فوتبالیست، آن را درک نمی‌کنند."

'من تسلیم نمی شوم'

پلاتینی همچنین در برابر اتهاماتی که قول داد تا آخرین لحظه با آنها مبارزه کند، سرپیچی می کند: "من در برابر بی عدالتی سپر هستم." اسطوره فوتبال فرانسه در گفتگو با RTS مدعی شد: "اما بی عدالتی به عزیزان شما، خانواده شما، فرزندان شما، نوه های شما بسیار بیشتر آسیب می زند، زیرا آنها آمادگی این را ندارند. من مبارزه خواهم کرد، من در حال مبارزه هستم، و این چیزی است که همیشه از آن لذت می بردم. من تسلیم نمی شوم، تسلیم نمی شوم و تا آخر راه خواهم رفت."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز