خبرگزاری کار ایران

گلایه معنادار کاپیتان؛

پایان راه وریا غفوری و استقلال؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۶۸۹

به نظر می رسد ادامه همکاری وریا غفوری با استقلال تهران میسر نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با معرفی سرمربی جدید تیم استقلال تهران هنوز وضعیت بازیکنان این تیم برای تمدید قرارداد به صورت واضح مشخص نشده است. در حالیکه فرصت آماده سازی تمرینات پیش فصل برای آبی پوشان با این وضعیت از دست خواهد رفت اما هنوز به غیر از سجاد شهباززاده آنها به صورت رسمی هیچ فعالیتی در نقل و انتقالات نداشته‌اند.

یکی از نیازهای استقلال در نقل و انتقالات حفظ بازیکنان قهرمان فصل گذشته است که ظاهرا این امر در مورد کاپیتان باسابقه صدق نمی‌کند؛ از واکنش اخیر بازیکن سابق تیم ملی اینطور بر می‌آید!

غفوری که روز چهارشنبه هفته گذشته به صورت واضح دلخوری خود از عدم مذاکره از سوی باشگاه برای تمدید قرارداد را اعلام کرده بود از دقایقی قبل با انتشار متنی ادبی نشان داده که شرایط ادامه همکاری او و استقلال حداقل تا این لحظه میسر نیست.

پایان راه وریا غفوری و استقلال؟

به نظر می‌رسد که تنها با وریا غفوری از استقلال برای تمدید قرارداد مذاکره‌ای صورت نگرفته است و او هم به همین دلیل متنی را منتشر کرده که معنی و مفهوم آن چیزی به غیر از فاصله گرفتن از فرصت همکاری مجدد با آبی پوشان نیست.

مدیران باشگاه استقلال که طی روزهای اخیر درمورد شرایط این باشگاه صحبت کرده‌اند، ماجرای تمدید قرارداد با غفوری را به بررسی ‌های نهایی ریکاردو ساپینتو ارتباط داده‌اند که بعید به نظر می رسد او برای همکاری با کاپیتان تیم قهرمان تردید داشته باشد اما آخرین واکنش این بازیکن نشان می‌دهد که در حال حاضر به ادامه همکاری نزدیک نیست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز