خبرگزاری کار ایران

حسین اوجاقی: وظیفه اصلی و رسالت سازمان ورزش شهرداری ترویج ورزش همگانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۵۹

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: وظیفه اصلی و رسالت سازمان ورزش شهرداری ترویج ورزش همگانی است و به همین منظور مسابقات قهرمان شهر را راه اندازی کردیم.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، حسین اوجاقی در نشست خبری مرحله پایانی قهرمان شهر اظهار داشت: وظیفه اصلی و رسالت سازمان ورزش شهرداری ترویج ورزش همگانی است. مسابقات جشنواره و این قبیل مسابقات ابزاری برای ما برای ترویج است چون شور و شوق و هیجان در بین جوانان ایجاد می کند. قهرمان شهر را با تاکیدات توکلی زاده ایجاد کردیم که دومین دوره اش امسال برگزار و به مرحله پایانی رسیده است. در این رقابت ها یک میلیون نفر ثبت نام و شرکت کردند. بخش مرحلی و منطقه ای انجام شده است و الان به مرحله فرامنطقه ای یا نهایی رسیده است.

وی ادامه داد: هندبال، بسکتبال و فوتبال گل کوچک، بدمینیتون، کشتی، دارت و شنا، فوتبال دستی رشته های این مسابقات هستند و در بخش بانوان هم والیبال، داژبال، بسکتبال، دارت، بازی های بومی محلی، بدمینتون، تنیس روی میز و ژیمناستیک بود. چند سالن خود را  هم برای برگزاری این رشته ها مجهز کردیم.

در آیتانه سالروز ولادت حضرت علی برنامه زورخانه ای جوانمردان شهر را ترسیم کردیم و روز سه شنبه 3 بهمن 3 تا 5 بعد از ظهر اجرا خواهد کرد و از پیشکسوتان هم دعوت کرده ایم. در کنار آن از پهلوانانی که بازوبند پهلوانی را در ادوار مختلف گرفته اند هم دعوت شده اند تا در این مراسم سنتی و آیینی شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز