خبرگزاری کار ایران

چفرین: سوپرلیگ مرده زیرا هیچ کس نمی‌خواهد در آن شرکت کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۳۷۵

​الکساندر چفرین، رئیس یوفا، در مورد اختلافات جاری بین هیئت حاکمه فوتبال اروپا و باشگاه هایی که برای تشکیل سوپرلیگ تلاش می کنند، بحث کرده است.

به گزارش ایلنا، چفرین پس از تاکید بر اینکه یوفا قصد انحصاری بودن را ندارد، ابراز عقیده کرد که به جز رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس هیچ تیمی حاضر به حضور در پروژه سوپرلیگ نیستند.

چفرین به لاگاتزتا دلو اسپورت گفت: «من می گویم که یوفا یک انحصار نیست. شما آزاد هستید که در آن باشید یا نباشید. می توانید در جام ما شرکت کنید یا جام های خود را سازماندهی کنید. اما منطقی است که در جام ما بازی نکنید، اینطور نیست؟ تصمیم دادگاه هر چه باشد، هیچ چیز تغییر نمی کند - سوپرلیگ مرده است زیرا هیچ کس نمی خواهد شرکت کند. من فقط سه باشگاه را می بینم که با همه عصبانی هستند و همه را به دادگاه می برند.

رابطه با فلورنتینو پرز

چفرین همچنین در مورد رابطه خود با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، که سرپرستی پروژه سوپرلیگ را بر عهده دارد، صحبت کرد. چفرین افزود: من با فلورنتینو پرز بودم و به پروتکل احترام گذاشتم، یوفا دارایی من نیست. در فینال پاریس، ما در کنار هم بودیم، به هم تبریک گفتیم اما همین.

رابطه با الخلیفی

رئیس یوفا همچنین اعتراف کرد که رابطه خوبی با اتحادیه باشگاه های اروپا و همتای خود در پاری سن ژرمن، ناصر الخلیفی دارد. چفرین خاطرنشان کرد: رابطه خوب من با پاری سن ژرمن نیست، بلکه با الخلیفی است. او یکی از کسانی است که برخلاف روسای دیگر [باشگاه‌های] اروپایی، مدل اروپایی را درک کرده و از آن دفاع کرده است.

بازی های بیشتر

چفرین همچنین تاکید کرد که این یوفا نیست، بلکه روسای فدراسیون ها و باشگاه های اروپایی هستند که خواهان بازی های بیشتر هستند. چفرین گفت: "همیشه حمله به یوفا و فیفا آسان است، اما ساده است: اگر کمتر بازی کنید، دستمزد کمتری دریافت می کنید. آنهایی که باید شاکی باشند کارگران کارخانه هستند که ماهی هزار یورو حقوق می گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز