خبرگزاری کار ایران

ساکت به استقلال و پرسپولیس بازیکن نمی‌دهد؛

مخالفت سپاهان با جدایی حسینی و نورافکن

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۳۶۳

باشگاه سپاهان حاضر به دادن رضایت نامه به دو بازیکن خودش نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه سپاهان که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات تا کنون مهره‌های زیادی از دست داده و شاهد خروج اسماعیلی‌فر، گولسیانی، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده بوده است، تا این لحظه تنها از میلاد زکی‌پور به عنوان خرید جدید خودش رونمایی کرده و با 2 بازیکن هم به توافق نهایی رسیده که به زودی معرفی خواهند شد.

در این راستا دو بازیکن دیگر سپاهان هم با وجود اینکه یک فصل دیگر با طلایی پوشان قرارداد دارند، با توجه به پیشنهاد سایر تیم‌ها به دنبال دریافت رضایت‌نامه بودند که با مخالفت باشگاه روبرو شدند.

محمدرضا حسینی از استقلال پیشنهاد داشت و امید نورافکن هم شنیده می‌شد نامش در فهرست پرسپولیس است ولی باشگاه سپاهان با توجه به نفراتی که از دست داده در موقعیتی نیست که بخواهد به بازیکنانش رضایت‌نامه بدهد خصوصاً اگر این نفرات به دنبال رفتن به تیم‌های رقیب در کورس قهرمانی باشند.

بدین ترتیب طبق اعلام باشگاه سپاهان رضایت نامه این دو بازیکن برای باشگاه‌های داخلی صادر نخواهد شد. این در حالیست که نورافکن پیشنهاداتی از لیگ پرتغال و یک کشور دیگر دارد و برای لژیونر شدن هم باید پول رضایت‌نامه وی که مبلغ سنگینی از سوی باشگاه تعیین شده پرداخت شود.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد جدایی این دو نفر منتفی باشد و حسینی و نورافکن فصل بعد هم در سپاهان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز