خبرگزاری کار ایران

۲ جولای

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا: بارسلونا به دنبال هایجک هدف چلسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۳۴۴

آخرین شایعات و اخبار پیرامون نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در تاریخ دوم جولای را می‌خوانید:

به گزارش ایلنا، آخرین گمانه‌زنی‌ها، اخبار، شایعات و نقل و قول‌ها پیرامون نقل و انتقالات فوتبال اروپا را در ادامه‌ مشاهده می‌کنید: 

* فابریتزیو رومانو: منچسترسیتی همه چیز را برای اعلام به خدمت گرفتن کالوین فیلیپس از لیدزیونایتد آماده کرده است.

* دی‌مارزیو: باشگاه مونزا که تازه به سری آ ایتالیا صعود کرده است با آندره بلوتی و ایکاردی و پائولو دی‌بالا نیز خواهان مذاکره است!

* رسمی: دریس مرتنز پس از 9 سال از ناپولی جدا شد.

*  شیمه ورسالیکو قرارداد خود را به عنوان بازیکن جدید المپیاکوس امضا کرد. قرارداد با انتقال آزاد تمام شد ، قرارداد تا ژوئن 2025 معتبر خواهد بود.

* رسمی: هنریک مخیتاریان، بازیکن 33 ساله ارمنستانی با قراردادی دو ساله به صورت رسمی به تیم اینتر ملحق شد.

* رومانو: با وجود اینکه منچستر یونایتد در حال آماده سازی پیشنهادی برای لیساندرو مارتینز است، آرسنال قصد ندارد از جذب این مدافع آرژانتینی دست بکشد. توپچی ها همچنان به مارتینز علاقه دارند.

* رسمی: سم جانستون با قراردادی آزاد و 4 ساله به کریستال پالاس پیوست.

* دیوید اورنستین: مذاکرات پیشرفته ای بین منچستر یونایتد و آژاکس بر سر لیساندرو مارتینز در حال انجام است و گمان می‌رود این بازیکن مشتاق کار با مربی سابق خود اریک تن هاگ است. شیاطین سرخ اکنون تلاش می‌کنند برای جذب مارتینز (که هدف آرسنال نیز هست) با آژاکس به توافق برسند. در همین حال، یونایتد به تلاش های خود برای خرید فرنکی دی یونگ ادامه می‌دهد و کریستین اریکسن نیز همچنان یک هدف برای آنهاست.

* رسمی: برنان جانسون قرارداد خود را تا سال 2027 با ناتینگهام فارست تمدید کرد.

* نیزار کینسلا: چلسی در رقابت برای جذب رافینیا، دیگر بیشترین شانس را ندارد و اکنون بارسلونا در تلاش برای نهایی کردن قرارداد با لیدز یونایتد است.

در این بین، چلسی در حال انجام مذاکره پیشرفته برای به خدمت گیری رحیم استرلینگ، ناتان آکه و ماتیاس دلیخت است.

 


یکم جولای

* رومانو: تاتنهام اکنون با کلمنت لنگله بر سر شرایط شخصی به توافق کامل رسیده است. او از پیوستن به اسپرز با تلاش آنتونیو کونته برای داشتن او خوشحال است. تاتنهام و بارسلونا هنوز در تماس مستقیم برای حل و فصل جزئیات نهایی قرارداد قرضی هستند.

* رومانو: انتقال تایرل مالاسیا به منچستریونایتد قطعی شد! توافق بر سر شرایط شخصی به دست آمد، منتظر امضای قراردادها به زودی با پرداخت مبلغ 15 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون یورو اضافه به فاینورد هستیم. مالاسیا اولین خرید دوران هاگ خواهد بود.

* رسمی: نیکلاس سوله بازیکن جدید بوروسیا دورتموند است. او تا سال 2026 قراردادی با اختیار تمدید تا سال 2027 امضا کرد.

* رسمی: قرارداد محمد صلاح با لیورپول تا سال 2025 تمدید شد.

* بیلد: طبق اطلاعات ما، باشگاه بارسلونا در حال حاضر تمایلی به ارائه پیشنهاد دیگری به بایرن مونیخ برای لواندوفسکی ندارد.

* فوت مرکاتو: پیشنهاد 22 میلیون یورویی سران بایرن مونیخ به کونراد لایمر هافبک اتریشی لایپزیش توسط سران این باشگاه رد شد.

* اکیپ: تغییرات بزرگی در پاری سن ژرمن رخ خواهد داد اما دوناروما، وراتی، اشرف، مارکی، مسی و امباپه شامل تغییرات نخواهند بود.

* رسمی: آندره اونانا دروازه‌بان 26 ساله و کامرونی فصل گذشته آژاکس با قراردادی آزاد به مدت 5 فصل به اینتر پیوست.

* رسمی: هنریک میختاریان وینگر 33 ساله و ارمنستانی فصل گذشته آاِس رم با قراردادی آزاد به مدت 2 فصل به اینتر پیوست.

* اسکای: از جمله معاملاتی که میلان می خواهد به سرعت انجام دهد، انتقال حکیم زیش است. 

* رسمی: کورنتین تولیسو هافبک فرانسوی بایرن مونیخ به لیون پیوست.

* فابریتزیو رومانو: یوونتوس در حال کار بر روی جزئیات نهایی قرارداد آنخل دی ماریا است تا هفته آینده این قرارداد را اعلام کند. یک قرارداد قریب الوقوع دیگر با آندره آ کامبیاسو، مدافع کناری با مبلغ 3.5 میلیون یورو به قرارداد دائمی ملحق می شود.

* فابریتزیو رومانو: رئال مادرید امیدوار است در چند روز آینده دو مذاکره با باشگاه‌های ایتالیایی را به پایان برساند: ماریو گیلا، نزدیک به پیوستن به لاتزیو با مذاکرات در حال انجام و فیورنتینا در حال بستن قرارداد با لوکا یوویچ است.

* رسمی: تاتنهام اعلام کرد که ریچارلیسون از اورتون به خدمت گرفته است، ارزش این قرارداد 50 میلیون پوند به اضافه 10 میلیون پوند اضافه شده و قراردادی 5 ساله تا سال 2027 است.

* تایمز: بارسلونا آماده است برای شکست دادن چلسی در راه جذب رافینیا، پیشنهاد مجموعاً 60 میلیون پوندی به لیدزیونایتد ارائه کند. 

* فابریزیو رومانو: پیشنهاد بارسلونا به لیدز رسمی و ارسال شده است، تا این لحظه لیدز قصد پذیرش آن را ندارد. باشگاه انگلیسی می خواهد به توافق با چلسی احترام بگذارد - در انتظار تایید دکو و بازیکن.

* اسپورت: بارسلونا در حال آماده شدن برای فعال کردن اهرم دوم با فروش 15 درصد از حق پخش به قیمت 300/400 میلیون یورو است.

* رسمی: شیمه ورسالیکو مدافع 30 ساله و کروات اتلتیکومادرید به صورت آزاد از این تیم جدا شد. 

* عبداله بولما: میلان اشکرینیار در یک قدمی انتقال پاریسن ژرمن قرار دارد و پروژه این باشگاه این مدافع را متقاعد کرده است و لوییز کامپوس نقش اصلی را داشته است.

* رسمی: ویتینیا با قراردادی تا سال 2027 به پاری سن ژرمن پیوست.

* کوپه: باشگاه پاری سن ژرمن  می خواهد مسی و نیمار را در اسرع وقت بفروشد تا کاملا بازسازی شود.

 


30 ژوئن

* فابریتزیو رومانو: ریچارلیسون مهاجم 25 ساله و برزیلی اورتون با عقد قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پاداش به تاتنهام پیوست. 

* اکیپ: سران رن فرانسه بشدت به دنبال جذب ساموئل اومتیتی مدافع بارسلونا می‌باشند.

* اینتر اعلام کرد کریستین اصلانی آلبانیایی را به صورت قرضی با خرید اجباری از امپولی به خدمت گرفته است.

* سران رم برای فروش نیکولو زانیولو ستاره جوان خود درخواست مبلغ بین 50 تا 60 میلیون یورو داشته اند، یوونتوس و میلان از مشتریان جدی این بازیکن می‌باشند.

* فابریتزیو رومانو: بارسلونا برای ارائه پیشنهاد جدید به رافینیا با لیدزیونایتد تماس گرفته است و پیشنهاد شفاهی به لیدزیونایتد برای باشگاه انگلیسی مناسب نیست و ترجیح می دهد این بازیکن را به مبلغ 60 میلیون به چلسی بفروشد، درگیری همچنان ادامه دارد.

* فوت مرکاتو: باشگاه پاری سن ژرمن رویای آوردن رابرت لواندوفسکی به پارک دو پرنس و قرار دادن او در کنار کیلیان امباپه در خط حمله در ترکیب 3-5-2 را دارد!

* متئو مورتو: باشگاه چلسی تلاش می‌کند تا اولین خرید خود را در خط دفاع انجام دهد. انتقال ناتان آکه از منچسترسیتی به چلسی درحال نزدیکتر شدن است، پیشنهاد تقریباً 40 میلیون یورویی چلسی روی میز قرار دارد. 

* فابریزیو رومانو: تاتنهام با ریچارلیسون به توافق شخصی رسیده است و تنها توافق با باشگاه اورتون مانده است.

* بیلد: باشگاه بایرن مونیخ سومین پیشنهاد بارسلونا برای رابرت لواندوفسکی را نیز رد کرد!

* رسمی: پس از دیبالا، آلوارو موراتا هم به صورت رسمی از یوونتوس ها جدا شد.

* نیکو شیرا: تیمو ورنر مهاجم آلمانی باشگاه چلسی مایل است تا تابستان امسال آبی‌های لندن را ترک کند.

* اسپورت: مسؤلان چلسی بار دیگر به سویا اطلاع دادند که در اسرع وقت با پیشنهاد چشمگیری سراغ این مدافع فرانسوی می‌آیند.

* به زودی قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با میلان یک فصل دیگر تمدید خواهد شد.

* تاک اسپورت: منچستریونایتد پیشنهادی 40 میلیون پوندی برای مدافع مارتینز آماده می کند.

 


29 ژوئن

* رسمی: روملو لوکاکو با قراردادی قرضی از چلسی به اینتر پیوست.

* رومانو: امضای قرارداد کریستین اصلانی با اینتر به زودی به طور رسمی اعلام خواهد شد.

* رسمی: کوین پرینس بواتنگ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

* رسمی: لوئیز سوارز به ریورپلاته پیوست.

* شالکه قصد دارد کریستوفر جولین را از سلتیک به خدمت بگیرد. معامله انجام شد و تست‌های پزشکی در حال حاضر ادامه دارد. معامله قرضی با گزینه خرید گنجانده شده است. قراردادی که قرار است امروز و درست پس از انجام تست‌های پزشکی امضا شود.

* ایجنت لائوتارو مارتینز، کامانو در مورد پیشنهادهای جدید: "ترک اینتر معنی ندارد، او در سطح بالایی است و احساس می‌کند که هواداران او را دوست دارند. لائوتارو قطعا در اینتر خوشحال است."

* پیشنهاد چلسی از دیروز روی میز جلوی رافینیا است. بوهلی می خواست پیشنهاد قرارداد بلافاصله پس از توافق 60 میلیون پوندی با لیدز ارسال شود. قرارداد تا ژوئن 2027 ارائه شده است. شرایط هنوز بین همه طرفین در حال بحث است. مرحله ای کلیدی در پیش است ثبل از اینکه بگوییم معامله تمام شد.

* آلفرد شرودر، سرمربی آژاکس درباره قرارداد استیون برخواین با اسپرز: "هیچ کاری برای برخواین انجام نشده است. فقط باید منتظر بمانیم که چه می شود." مذاکرات برای یافتن راه حل بین باشگاه ها ادامه خواهد داشت.

* بی بی سی: وستهام مصمم است تا دکلان رایس را در این تیم نگه دارد. او به تیم دیگری منتقل نخواهد شد و عزم چکش ها برای نگه داشتن وی جدی است.

رسمی: مارک تراورس دروازه بان بورنموث قرارداد خود را تا سال 2027 با گیلاس‌ها تمدید کرد.

* رسمی: اسون بوتمن مدافع لیل با قراردادی 5 ساله به نیوکاسل پیوست.

* رومانو: کالیدو کولیبالی یک نام دیگر در لیست چلسی است، آنها به دنبال جذب دو مدافع میانی هستند. قرارداد این بازیکن با ناپولی در سال 2023 تمام می‌شود. در کنار دلیخت، آکه و کونده، در مورد کولیبالی نیز گفتگوهایی وجود دارد. تمرکز چلسی ابتدا روی رافینیا و سپس خرید مدافعان میانی است.

* دی مارتزیو: ایجنت کالیدو کولیبالی در لندن حضور داشته است. قیمت بالای دلیخت و اشکرینیار باعث شده چلسی در خصوص شرایط جذب کولیبالی پرس و جو کند.

* فابریزیو رومانو: ایجنت تایرل مالاسیا به صورت مستقیم با منچستر یونایتد در تماس است تا بر سر مفاد شخصی گفتگو کنند. پیشنهاد از طرف یونایتد ارسال شده و ساعات کلیدی در پیش است. شیاطین سرخ قبلا با فاینورد روی رقم 17 میلیون یورو توافق کردند.

 


28 ژوئن

* چلسی و لیدز بر سر انتقال رافینیا به توافق رسیدند. چلسی مطمئن است که رافینیا و رحیم استرلینگ را به طور همزمان به خدمت بگیرد.

* رسمی: تاکومی مینامینو مهاجم ژاپنی با 15 میلیون یورو به اضافه 3 میلیون یورو پاداش تا سال 2027 به موناکو پیوست. 

* رسمی: تیاگو موتا به طور توافقی قرارداد خود را با اسپتزیا فسخ کرد.

* فابریزیو اعلام کرد باشگاه منچستریونایتد برای هایجک تایرل مالاسیا، بازیکن فاینورد از المپیک لیونل تلاش می‌کند.

* میرور: انتظار می رود فرنکی دی‌یونگ با منچستریونایتد قراردادی 5 ساله و دستمزد 250 هزار پوندی در هفته داشته باشد.

 * اکرم کنور: بایرن مونیخ، چلسی و پاری سن ژرمن برای خرید عثمان دمبله با یکدیگر رقابت می‌کنند.

* اسپورت: بارسلونا به دلیل مبلغ و حقوق بالای ماتیاس دلیخت از رقابت برای جذب او خارج شده است.

* دی مارتزیو: به غیر از دی ماریا، یوونتوس می‌تواند یک وینگر دیگر را به خدمت بگیرد، اسامی کاندید: براردی، زانیولو یا کوستیچ هستند.

* دی مارتزیو: چلسی از بین میلان اشکرینیار از اینتر و ماتیاس دلیخت از یوونتوس قطعا در این تابستان یکی را به استمفوردبریج خواهد آورد.

* جرارد رومرو: موسی سیسوکو ایجنت عثمان دمبله در بارسلونا حضور دارد تا درباره تمدید قرارداد این بازیکن با بلوگرانا صحبت کند، این هفته بسیار تعیین کننده برای سرنوشت این ستاره فرانسوی می‌باشد.

* فابریزیو رومانو: یونایتد و برنتفورد در رقابت امضای اریکسن پیشتاز هستند. بازیکن این هفته گزینه خود را انتخاب خواهد کرد.

* فابریزیو رومانو: آنتونی می خواهد فورا به یونایتد برود. این یک پیام مثبت برای مدیریت یونایتد است که او را می خواهد.

* سانتی اونا: رئال مادرید یکی از باشگاه‌های علاقه مند به ریاض محرز است اما این بازیکن اکنون در حال مذاکره برای تمدید قراردادش با منچسترسیتی است.

* جرارد رومرو: ژاوی سرمربی بارسلونا مایل به حفظ ممفیس دیپای می‌باشد اما سران باشگاه اصرار به فروش این مهاجم هلندی در تابستان امسال دارد.

* گاتزیا: سران اینتر پیشنهاد 60 میلیون یورویی به اضافه جولیان دراکسلر از سوی پاریسن ژرمن برای میلان اشکرینیار را رد کردند، نراتزوری خواهان 70 میلیون یورو است تا این مدافع را به فروش برساند. 

* تلگراف: پیشنهاد رسمی چلسی برای جذب رحیم استرلینگ قریب الوقوع است. گفتگوها با یوونتوس بر سر ماتیاس دلیخت نیز ادامه دارد، اما ژولس کونده دیگر جزو اولویت‌های اصلی چلسی نیست.

* رسمی: فرناندینیو به اتلتیکو پارانائنسه برزیل پیوست.

 


27 ژوئن

* لیال توماس از اسکای: تاتنهام در حال آماده سازی پکیجی برای جذب ریچارلیسون و آنتونی گوردون از اورتون است. تافی‌ها پیش بینی می‌کنند اسپرز برای هر دو بازیکن پیشنهاد می‌دهد که ممکن است در همین هفته ارائه شود.

* اسکای: چلسی در این تابستان به دنبال جذب دو مدافع میانی جدید خواهد بود و انتقال ناتان آکه به استمفورد بریج را بررسی می‌کند. آکه قبلا سابقه عضویت در چلسی را داشته است.

* رسمی: آلفونس آرئولا با قراردادی دائمی و 5 ساله از پاریسن ژرمن به وستهام پیوست.

* تلگراف: به منچستر یونایتد گفته شده جذب لیساندرو مارتینز و آنتونی مجموعا 130 میلیون پوند برای آنها هزینه در بر خواهد داشت. اریک تن هاگ از بزرگترین تحسین کنندگان آنتونی است اما شیاطین سرخ برای مارتینز باید با آرسنال رقابت کنند.

* رسمی: لوسین فاوره سرمربی نیس و جانشین کریستوفر گالتیه شد. به زودی قرارداد گالتیه با پاری سن ژرمن نهایی خواهد شد.

* فابریزیو رومانو: میلان علاقه مند است اما تقاضای رئال مادرید برای آسنسیو را اغراق آمیز می داند. رئال مادرید در حال آماده شدن برای آغاز مذاکره با مارکو آسنسیو است. خورخه مندز در تلاش است تا تابستان امسال راه حلی بیابد، در غیر این صورت، تابستان آینده می تواند مجانی برود.

* رومئو آگرستی: من انتظار دارم که این هفته بین یوونتوس و چلسی برای دلیخت تماسی گرفته شود. در روزهای اخیر، چلسی پرس و جوهایی را انجام داده است.

* رسمی: مت ترنر به عنوان دروازه بان ذخیره جدید به آرسنال پیوست.

* دیووک اوریگی در ساعات آینده به میلان پرواز خواهد کرد و دوشنبه شب به منظور انجام تست های پزشکی و امضای قرارداد به عنوان بازیکن جدید آث میلان وارد میللن خواهد شد. اوریگی پس از سالها به عنوان بازیکن لیورپول با انتقالی رایگان به میلان پیوست.

* پاری سن ژرمن مطمئن است که تکلیف گالتیه را با نیس در این هفته حل خواهد کرد، در حالی که توافق کامل با سرمربی فرانسوی بر سر قرارداد وجود دارد. این " موضوع جزئیات " است. پاریس همچنین در این هفته با اینتر برای جذب میلان اشکرینیار به عنوان هدف اصلی مذاکره خواهد کرد

* فابریزیو رومانو: انتقال گابریل ژسوس به آرسنال نهایی شد عقد قراردادی 5ساله به ارزش 50میلیون یورو.

* فابریزیو رومانو: منچستریونایتد و بارسلونا همچنان در حال مذاکره برای فرنکی دی یونگ هستند.  پیشنهاد منچستریونایتد 65 میلیون یورو است.

 


26 ژوئن

* کوریره: به نظر می رسد زانیولو از رم بیشتر دور می شود. تمدید او کم سو شده و در حال حاضر آرزویش ماندن در ایتالیا و عدم تغییر لیگ است. یوونتوس در صف اول و بعد آن میلان قرار دارد.

* اسپورت: آلگری سرمربی یوونتوس خواستار جذب نیمار  ستاره پاری سن ژرمن و بازگرداندن کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد شد.

* اسکای: یوونتوس با توجه به بی میلی ماتیاس دلیخت نسبت به تمدید قرارداد، ممکن است تصمیم به فروش او بگیرد. چلسی جدی‌ترین مشتری این مدافع هلندی است. نیکولا میلنکوویچ، مدافع صرب فیورنتینا گزینه جانشینی دلیخت به شمار می‌آید.

* موندو: بایرن مونیخ تغییر موضع داد و قبل از رفتن لواندوفسکی 60 میلیون یورو می خواهد اما بارسلونا 40 میلیون یورو پیشنهاد می دهد. مذاکرات رسمی از هم اکنون آغاز می شود و می توان بر سر 50 میلیون یورو به توافق رسید.

* فابریتزیو رومانو: منچسترسیتی و لیدزیونایتد اکنون تمام مدارک را برای امضای قرارداد کالوین فیلیپس آماده کرده اند. شرایط شخصی قبلاً توافق شده است. کالوین فقط می خواست به منچسترسیتی بپیوندد. منچسترسیتی و لیدزیونایتد همچنین در حال بستن قرارداد جدا شده دارکو گیابی هستند. او با انتقال دائمی به ارزش 5 میلیون پوند به لیدزیونایتد می پیوندد. 

* اسپورت: با وجود پیشنهادهای متعدد، رافینیا وینگر برزیلی لیدزیونایتد اولویت را به بارسلونا می‌دهد می‌خواهد چند روز دیگر منتظر بماند، وضعیت این انتقال بستگی به وضعیت عثمان دمبله در بلوگرانا دارد. 

* توتواسپورت: در مورد دی ماریا، یوونتوس موقیعت و شانس بسیار قوی تری نسبت به سایر باشگاه ها دارد و به نظر می رسد که اعتماد به نفس بیانکونری ها افزایش یافته است. چه 24 ساعت چه 48 ساعت طول بکشد چه 3 یا 4 روز، گام بزرگی برای جذب او برداشته شده است.

* جرارد رومرو: منچستریونایتد 80 میلیون برای فرنکی پیشنهاد می دهد بارسلونا دی یونگ را به سیتی پیشنهاد داد اما آنها او را رد کردند. اگر فرنکی بیرون برود، خوب است، اگر در نهایت نرود و بماند؛ درباره حقوقش دوباره مذاکره خواهند کرد.

* اسکای: فرنکی دی یونگ آماده همکاری مجدد با اریک تن هاگ و تبدیل شدن به اولین خرید تابستانی منچستریونایتد است. توافق دو باشگاه در حال نزدیک شدن است.

* رومانو: پنجره نقل و انتقالات هنوز طولانی است، همه چیز می تواند تغییر کند... اما منچستریونایتد در مورد کریستیانو رونالدو واضح است: او برای فروش در نظر گرفته نمی شود، اکنون هیچ مذاکره ای برای فروش او در جریان نیست. منچستریونایتد و اریک تن هاگ هر دو خواهان ماندن کریستیانو هستند و انتظار دارند که او بخشی از تیم باشد.

* توتو اسپورت: یوونتوس بازگشته است تا فرضیه جذب زانیولو را آزمایش کند، اما رم شروع به درخواست 50 میلیون یورو کرده است.

* دی مارتزیو: یوونتوس خواستار پرداخت بند آزادسازی 120 میلیون یورویی دلیخت است، چلسی قصد دارد ورنر به اضافه‌ 40 تا 45 میلیون یورو را پیشنهاد دهد که از نظر یوونتوس این یک پیشنهاد ضعیف و کوچک است.

* تله فوتبال: توماس توخل به صورت مستقیم با رحیم استرلینگ در تماس است تا کار انتقال این وینگر انگلیسی را به استمفوردبریج راحت‌تر کند، قیمت سران سیتیزن برای فروش این بازیکن چیزی در حدود 58 تا 69 میلیون یورو است.

* اسکای: دیماریا از یوونتوس زمان بیشتری برای تصمیم گیری در مورد آینده خود می خواهد.

* جرارد رومرو: بارسلونا قصد دارد 35 تا 40 میلیون یورو به اضافه متغییرات برای  لواندوفسکی هزینه کند اما باشگاه آلمانی کمتر از 50میلیون یورو را نمی‌پذیرد.

* اسکای: انتقال عثمان دمبله به چلسی معامله پیچیده‌ای است. او همچنان از اولویت‌های توماس توخل است. ژاوی سرمربی بارسلونا می‌خواهد که او در این تیم بماند.

* اسپورت: منچستریونایتد به توافق با بارسلونا برای جذب فرنکی دیونگ نزدیک است، مبلغ نهایی این عملیات باید چیزی در حدود 80 میلیون یورو باشد.

* دیلی میل: آرسنال قصد دارد پیشنهاد دوم را به مبلغ 50 میلیون پوند به لیدزیونایتد ارائه دهد، اولین پیشنهاد 30 میلیون پوند و 10 متغیر بود. دومین پیشنهاد آرسنال برای جذب رافینیا به خواسته‌های لیدزیونایتد نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز