خبرگزاری کار ایران

هیگواین: تعجب کردم که آرسنال من را به خدمت نگرفت و سپس 80 میلیون یورو برای اوزیل پرداخت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۲۰۳

مهاجم سابق رئال مادرید توضیح می‌دهد که چرا به عنوان بازیکن آرسنال معرفی نشد.

به گزارش ایلنا، گونزالو هیگواین فاش کرد که 9 سال پیش از رئال مادرید چقدر به امضای قرارداد با آرسنال نزدیک بود و به تعجب خود اشاره کرد که چطور توپچی ها پس از آن، مسوت اوزیل را با مبلغی هنگفت تنها چند روز پس از رد کردن او به خدمت گرفتند.

او به TyC Sports گفت: "قبل از اینکه من به ناپولی بروم، [فرصتی برای امضای قرارداد با آرسنال] وجود داشت. ما قبلا صحبت کرده بودیم اما آنها من را نخریدند، سپس اوزیل را با 80 میلیون یا چیزی شبیه به این خریدند."

او خندید و ادامه داد: "آنها به من گفتند: "ما پول زیادی برای خرج کردن نداریم. تو گران هستی". از آنجا به ناپولی رفتم. دو روز بعد دیدم که اوزیل قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو امضا کرد."

هیگواین در ادامه اطلاعاتی درباره دوران حضورش در رئال مادرید ارائه کرد. او گفت: "آنها بزرگترین باشگاه تاریخ هستند. آنها 14 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را دارند. من فکر می کنم این قله برای یک بازیکن است. برای رسیدن به 19 سالگی و بازی کردن در آنجا تا 26 سالگی... توانستم آسمان را با دستانم لمس کنم و خوب، فکر نمی کنم بیشتر از مادرید جایی وجود باشد. در سال اولم 27 گل زدم و کریس [کریستیانو رونالدو] 26 گل. من به تعطیلات رفتم و می بینم که آنها [کریم] بنزما و کاکا را به خدمت گرفتند. من به باشگاه زنگ زدم و گفتم: "من 27 گل می زنم و تو برای من بنزما و کاکا را می آوری. به من گوش کن، من باید برگردم. باید چه کار کنم؟ اما این چیزی است که مادرید به آن می پردازد. آنها دائما بازیکنان می آورند و شما باید در رقابت باشید. این چیزی است که آنها را به بهترین تیم تاریخ تبدیل می کند. همیشه باید با بهترین ها رقابت کنید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز