خبرگزاری کار ایران

وین رونی از هدایت دربی کانتی کناره‌گیری کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۹۹۲

سرمربی تیم دربی کانتی با انتشار بیانیه‌ای از سمت خود کناره‌‌گیری کرد.

به گزارش ایلنا، وین رونی از سمت خود به عنوان سرمربی دربی کانتی استعفا داد و به دوره دو ساله این سرمربی 36 ساله در این باشگاه پایان داد. مهاجم سابق منچستریونایتد و انگلیس تاکید کرده که این باشگاه در یک دوره نامشخص برای به "انرژی تازه" نیاز دارد.

رونی در بیانیه ای گفت: در طول تابستان تحولات مربوط به مالکیت دربی کانتی را از نزدیک دنبال کرده ام. امروز با مدیران دیدار کردم تا تصمیم خود را به آنها اطلاع دهم که زمان آن رسیده است که باشگاه را ترک کنم. انصافاً برای آنها، آنها بسیار تلاش کردند تا تصمیم من را تغییر دهند، اما تصمیمم را گرفته بودم. زمان من در باشگاه پر از احساسات بود، چه اوج و چه پایین، اما باید بگویم که از این چالش لذت بردم.

شخصاً احساس می‌کنم باشگاه اکنون باید توسط فردی با انرژی تازه هدایت شود و تحت تأثیر اتفاقاتی که در 18 ماه گذشته رخ داده است، قرار نگیرد. من دوران حضورم در دربی را با غرور و محبت فراوان به یاد خواهم آورد و می خواهم از همه کارکنان، بازیکنان و البته هوادارانم به خاطر حمایت باورنکردنی شان تشکر کنم. من هرگز شما را فراموش نمی کنم و امیدوارم در آینده ای نزدیک و در زمان بهتر دوباره همه شما را ببینم.

در نهایت، من می دانم که باشگاه هنوز افراد علاقه مندی دارد که می خواهند اداره باشگاه را به دست بگیرند. به آنها می گویم که دربی کانتی یک باشگاه بزرگ با تاریخ و هواداران بزرگ است. برای شما آرزوی بهترین ها و موفقیت های بیشتر را در آینده دارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز