خبرگزاری کار ایران

شیوه جدید فراری دادن بازیکن در فوتبال ایران؛

جرایم سنگین باشگاه تراکتور برای برخی بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۶۴۱

باشگاه تراکتور برای برخی از بازیکنان این تیم جرایم مالی سنگینی در نظر گرفته است و گفته می‌شود این نفرات کسانی هستند که نامشان در فهرست فصل آینده وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که تراکتور سرمربی جدید خودش را به تازگی معرفی کرده و مشغول مذاکره با بازیکنان مورد نظر خودش برای فصل بعد است، چند بازیکن این تیم از باشگاه نامه‌ای مبنی بر جریمه مالی دریافت کردند و این در حالیست که توضیحی در این خصوص به آنها داده نشده است.

اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، محمد مسلمی پور، عبدالله ناصری و سعید واسعی نفراتی هستند که تیغ تیز جریمه باشگاه را چشیده‌اند و تلاش برای تماس با مسئولان باشگاه هم بی نتیجه بوده و کسی توضیحی در این خصوص به آنها نداده است.

سنگین‌ترین جریمه در این میان برای اکبر ایمانی بوده است و سعید واسعی و سامان نریمان جهان نفرات دیگری هستند که جریمه چند صد میلیون تومانی از سوی باشگاه به آنها ابلاغ شده است. و عبدالله ناصری و محمد مسلمی‌پور هم سایر بازیکنانی هستند که شامل این موضوع شده‌اند.

از حواشی بیرون زمین و محرومیت بازیکنان گرفته تا گرفتن کارت و محرومیت در بازی‌ها و البته تلاش برای فسخ یک طرفه قرارداد بابت عدم دریافت مطالبات از دلایلی است که برای این جریمه های مالی برای بازیکنان تراکتور در نظر گرفته شده است.

یکی از بازیکنان جریمه شده تراکتور که نخواست نامش فاش شود در این خصوص اظهار داشت: "واقعاً نمی‌دانم چرا باید جریمه شوم و این رفتار با من و سایر بازیکنان واقعاً زشت و زننده است. ظاهراً باشگاه بازیکنانی که نمی‌خواهد حفظ کند را به این شکل سعی دارد فراری دهد و با بهانه جریمه قصد دارند معوقات ما را از سر خودشان باز کنند و حتما از مراجع قانونی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد."

باشگاه تراکتور قصد دارد این فصل تغییرات زیادی در جمع نفراتش بدهد و ظاهراً نفراتی که نامشان در این فهرست وجود دارد بازیکنانی هستند که باشگاه تمایلی به حفظ آنها ندارد و این جریمه مالی به نوعی دلیلی برای راهنمایی کردن نفرات به سمت درب خروجی باشگاه به نظر می‌رسد.

جالب اینجاست که تمام نفراتی که موارد مشابه افراد جریمه شده در طول فصل گذشته را داشتند هم در این فهرست نیستند و مسئولان تراکتور برخورد یکسانی با بازیکنان خود در این مورد هم نداشتند و از خطای برخی بازیکنان چشم پوشی شده است و همین موضوع فرضیه حضور یا عدم حضور نفرات در فهرست فصل آینده را تقویت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز