خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال: چراغ سبز مدافع سابق و تکذیب بند فسخ 50 هزاردلاری مهاجم خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۱۶۰

باشگاه استقلال طی این هفته فعالیت در نقل و انتقالات را به شکلی جدی‌تر پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال تهران به دنبال معرفی جانشین فرهاد مجیدی است. ریکاردو ساپینتو، سرمربی ایتالیایی به عنوان گزینه نهایی هدایت این تیم معرفی شده و گفته می‌شود نهایتا تا ساعات پایانی امروز به عنوان سرمربی جدید قراردادش را امضا خواهد کرد.

به دنبال شایعات پیرامون نیمکت آبی‌ها، گمانه‌زنی‌ها درباره نقل و انتقالات این تیم هم افزایش یافته است. جدیدترین اخبار موثق نقل و انتقالات استقلال را در ادامه می خوانید:

یامگا بند فسخ ندارد

کوین یامگا هیچ بندی برای فسخ قراردادش با استقلال ندارد و او طبق قراردادش برای یک فصل دیگر در این تیم ماندنی است. پیش‌تر در فضای مجازی شایعه شده بود که او بند فسخ 50 هزار دلاری در قراردادش دارد.

چراغ سبز نادری

محمد نادری، مدافع فصل گذشته آلتای اسپور ترکیه در گفتگو با مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده در صورتیکه پیشنهاد اروپایی نداشته باشد تنها گزینه او برای فعالیت در ایران تیم استقلال خواهد بود.

قائدرحمتی

محمود قائدرحمتی، بازیکن فصل گذشته آلومینیوم اراک طبق شایعات در فضای مجازی مورد توجه استقلال قرار گرفته بود که این شایعه سحت ندارد و او در لیست نقل و انتقالات این باشگاه جای ندارد.

آمانوف ماندنی است

عزیزبک آمانوف، هافبک ازبکستانی تیم استقلال یک فصل دیگر با آبی‌ها قرارداد دارد و قصد جدایی از این تیم را ندارد.

هافبک سپاهان رضایتنامه می‌گیرد

محمدرضا حسینی، هافبک سپاهان در گفتگو با مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده با وجود اینکه یک فصل دیگر قرارداد دارد، رضایتنامه‌اش را دریافت خواهد کرد و به عنوان بازیکن آزاد برای ادامه مذاکرات آماده می‌شود.

رمضانی جدا می‌شود

با جدایی رودی ژستد در صورتیکه یک مهاجم خارجی جذب شود، آرمان رمضانی آبی‌ها را ترک خواهد کرد. پیش از این باشگاه استقلال جذب سجاد شهباززاده را به صورت رسمی اعلام کرده بود.

مذاکرات تمدید قرارداد

6 بازیکن استقلال در حال حاضر بازیکن آزاد هستند و قرار شده از فردا مذاکرات برای تمدید قرارداد آنها به صورت رسمی شروع شود. 

فاطمه کریم اف

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز