خبرگزاری کار ایران

امجدیان: امکانات ورزشگاه ها باید ۲ سال یک بار ریکاوری شود/بلیت‌ها الکترونیکی نباشد هواداران سرگردان می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۰۸۰

جانشین فرماندهی یگان های ویژه فراجا گفت: اگر بلیت ها الکترونیکی نباشد، هواداران سرگردان می‌شوند بنابراین باید به افسران امنیتی و خود باشگاه ها آموزش بدهیم.

به گزارش ایلنا، حسین امجدیان درباره آغاز چهارمین کارگاه افسران امنیتی باشگاه های لیگ برتری اظهار داشت: از دست اندرکاران این کارگاه تشکر می کنم، اتفاق مبارکی است. هرچه افسران امنیتی ما در بحث کنترل و مهار آگاهی داشته باشند، واقعا می‌توانند تاثیرگذار عمل کنند. اولین کلمه باشگاه های ما فرهنگی و در ادامه عنوان ورزشی دارند. باید روی فرهنگ باشگاه ها خیلی کار کنیم. جوانان ما سرمایه اصلی جامعه هستند و باید به آنها آگاهی بدهیم تا وقتی به استادیوم می‌آیند، وارد تنش نشوند.

وی افزود: باید مواردی را رعایت کنند و همچنین به تماشاگران به ویژه سرمشوقان آموزش بدهیم. سرمشوقان باید جوانان را آموزش داده و به آنها یاد بدهند داخل استادیوم ها چگونه رفتار کنند. هرچند جوانان ما این کار را بلد هستند. البته باید زیرساخت‌های استادیوم ها هم ظرفیت و پتانسیل داشته باشد.

جانشین فرماندهی یگان های ویژه فراجا اضافه کرد: اگر بلیت ها الکترونیکی نباشد، هواداران سرگردان می‌شوند. باید به افسران امنیتی و خود باشگاه ها آموزش بدهیم. در بحث کنترل و مهار روی آموزش تاکید داریم. هرچه بیشتر آموزش بدهیم، اثربخشی و بهره وری بیشتری هم می‌بینیم. از این کارگاه آموزشی خیلی خوب استقبال کردم و امیدوارم افسران امنیتی که آموزش می‌بینند، تاثیرگذار باشند و هدفمند کار کنند تا تاثیرهای لازمی که قرار است در آینده برای یک رویداد ورزشی شما بگیرد، به بهترین شکل مدیریت کنند.

امجدیان درخصوص اینکه چه راهکارهایی اندیشیده شده تا در فصل جدید اتفاقاتی مانند حواشی بازی تراکتور و پرسپولیس تکرار نشود، توضیح داد: باشگاه ها باید از قبل پیشبینی و پیشگیری کنند. باید زیرساخت های آنها هم درست شود. متاسفانه زیرساخت برخی ورزشگاه ها پتانسیل ندارد و اگر هم داشته باشد، باید مجدد ریکاوری شوند.

وی درمورد زیرساخت های معیوب ۸-۷ ورزشگاه برای میزبانی از فصل آتی لیگ برتر، توضیح داد: من آمار ندارم و نمی‌توانم آماری هم به رسانه بدهم اما در قانون پیش‌بینی شده که هر دو سال یک بار باید باشگاه‌ها استادیومی که باید رویداد ورزشی در آن انجام شود ، باید گواهی نامه اش را تمدید کنند. خود باشگاه‌ها باید این مورد را پیگیری کنند تا به بهترین شکل این اقدام انجام شود. در غیر این صورت شورای تامین مسائل را بررسی خواهد کرد‌. طبق قانون باید هر دو سال یک باید استادیوم ها از لحاظ تجهیزات و امکانات ریکاوری شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز