خبرگزاری کار ایران

خسروی: گالان یکی از نوابغ داوری در جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۷۸

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال معتقد است دوره آموزشی پدرو گالان می تواند در پیشرفت داوری فوتسال تاثیرگذار باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال علی خسروی در مراسم افتتاحیه دوره توجیهی و سمینار ناظران داوری فوتسال بانوان که توسط فدراسیون فوتبال و با حضور پدرو گالان رئیس کمیته داوران فوتسال فیفا برگزار شد اظهار داشت:اولا از حضور در این جمع بسیار خوشحالم. آقای پدرو گالان که امروز در اینجا حضور دارند یکی از نوابغ داوری در جهان به شمار می روند و بسیار خرسندم که این دوره با حضور و تدریس ایشان برگزار می شود. بدون تردید این دوره می تواند در پیشرفت داوری فوتسال کشور اثرگذار باشد و از همه شرکت کنندگان درخواست می کنم مباحث مورد نظر را با دقت دنبال کنند و به این موضوعات و آموزش ها توجه داشته باشند.

خسروی اضافه کرد: از حضور حسن کامرانی فر و خداداد افشاریان در فدراسیون فوتبال بسیار خوشحالم چرا که آنها از خانواده داوری هستند و به توسعه و پیشرفت داوری در فوتبال و فوتسال کمک می کنند. من شهادت می دهم که عدالت محوری را در این فدراسیون و در این کمیته داوران دیده ام. ما شاید بیرون از مجموعه فدراسیون منتقد خیلی از مسائل باشیم که البته این انتقادات هم در نهایت به پیشرفت فوتبال و داوری کمک می کند اما از نزدیک شاهد زمات و تلاش های شبانه روزی دوستان حتی برای برگزاری همین دوره آموزشی بوده و هستم و معتقدم این کار بسیار ارزشمندی است که امروز شاهد آغاز آن هستیم.

وی در پایان گفت: به عنوان داوری که سابقه قابل توجهی در قضاوت مسابقات مختلف فوتبال داشته ام باید بگویم در فوتسال هم بازی هایی را حتی با حضور بیش از 10 هزار تماشاگر قضاوت کردم و داوری در فوتسال به مراتب از داوری در فوتبال سخت تر است. نحوه فعالیت ناظران داوری در ارتقای کیفیت قضاوت ها تاثیر قابل توجهی دارد و امیدوارم اینگونه کلاس ها باعث پیشرفت هرچه بیشتر داوری ما شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز