خبرگزاری کار ایران

انتقاد مدیرعامل منچستریونایتد: یک میلیارد پوند کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۴۹۴

مدیرعامل باشگاه منچستریونایتد نسبت به عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات فصول گذشته انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، زمانی که از مدیرعامل باشگاه منچستریونایتد خواسته شد درباره فعالیت‌های اخیر نقل و انتقالات اظهارنظر کند، هیچ ضربه‌ای به او وارد نشد.

آرنولد اعتراف کرد که باشگاه تقریباً «یک میلیارد پوند» هزینه کرده است بدون اینکه نتیجه ای ببیند. اما او به شدت از فرنکی دی یونگ، که ظاهراً هدف بزرگ بعدی یونایتد است، حمایت کرد.

آرنولد گفت: "ما یک میلیارد پوند برای بازیکنان خرج کردیم. ما بیش از هر کسی در اروپا خرج کرده‌ایم. من در جایی که هستیم هیجان زده نیستم. برای من آسان نیست و نگران هستم که چگونه این موضوع را برای آینده مرتب کنیم. اتفاقی که افتاده این است که ما پول نقد بسیار زیادی هدر داده‌ایم.

شما نمی توانید به زمین تمرین ما بروید و بگویید "به من نشان دهید که یک میلیارد پوند کجاست زیرا ما از نظر تاریخی پول را به خوبی خرج نکرده ایم. من برای دفاع از (رئیس) جوئل (گلیزر) اینجا نیستم. او باید برای خودش صحبت کند. اما شما وقت گذاشتید و به اینجا آمدید و نظرات خود را اعلام کردید - و من به آن احترام می گذارم. ما پول هنگفتی را به باد داده ایم!

برای آینده، برای سرمایه گذاری در یک استادیوم جدید و بهترین زمین تمرین، باید کاری انجام دهیم. ما باید سرمایه گذاران را جذب کنیم. من به آن نیاز دارم تا کاری را که برای باشگاه می خواهم انجام دهم. اکنون باید پول نقد بیشتری داشته باشم زیرا هیچ باشگاهی در جهان پولی برای ساخت یک استادیوم جدید ندارد. شما یا قرض می‌گیرید یا سرمایه گذاری می‌کنید. پول باید از یک جایی بیاید. شاید شما صاحبان فعلی باشگاه را دوست نداشته باشید - من نمی‌توانم کمکی به این کار کنم. اما سال گذشته یک کابوس بود. در هر بازی نفرت وجود داشت."

آرنولد در مورد دی یونگ چه گفت؟

دی یونگ ستاره بارسلونا به شدت به اریک تن هاگ هموطن خود در اولدترافورد لینک شده است. آرنولد از هواداران خواست تا به قضاوت رئیس جدید در مورد هافبک اعتماد کنند. او افزود: " اندازه پول در مورد اینکه ما چه کسی را می خواهیم در نظر نمی گیریم. سرمربی او (دی یونگ) را می خواهد و آنها در واقع کار را انجام داده اند. او بازیکن بزرگی است. این 100 است یا 200 [میلیون] است؟ من نمی دانم. آنچه را که می خواهید بدست آورید. آیا می خواهید من بازیکنان را بخرم؟ آیا این یک زنگ نیست؟"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز