خبرگزاری کار ایران

بحرین از میزبانی رقابتهای جام ملتهای فوتبال زیر 17 سال آسیا انصراف داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۳۷۲

فدراسیون فوتبال بحرین با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی رقابتهای جام ملتهای فوتبال زیر 17 سال آسیا 2023 انصراف داد.

به گزارش ایلنا، داتو ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به تیم های شرکت کننده در رقابتهای جام ملتهای فوتبال زیر 17 سال آسیا 2023 از انصراف فدراسیون فوتبال بحرین به دلیل شرایط استثنایی ناشی از شیوع بیماری همه‌گیر خبر داد.

وی خطاب به تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها اعلام کرد:کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین میزبان جدید از بین تیم های واجد شرایط برای مسابقات اقدام خواهد کرد و در زمان مناسب به تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات اطلاع رسانی خواهد کرد.

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که روند قرعه کشی و مسابقات بدون تغییر باقی می‌ماند، همچنین با توجه به اینکه نتایج قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی که در 24 می سال 2022 انجام شد، میزبانی با توجه با انصراف بحرین از این تیم گرفته شده و در نتیجه، تمام مسابقاتی که بحرین در مسابقات مقدماتی شرکت دارد، مطابق با مقررات، بازی دوستانه تلقی نمی شود.

علاوه بر این پنج تیم برتر دوم در میان همه گروه‌های راه یافته به دور نهایی به همراه یازده تیم برنده گروه ها در مجموع شانزده تیم در مسابقات حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز