خبرگزاری کار ایران

رقابت های هندبال ساحلی نوجوانان قهرمان جهان

شاگردان قشقایی راد مقابل قهرمان اروپا شکست خوردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۴۴۳

شاگردان قشقایی راد در مسابقات هندبال سالحی نوجوانان قهرمانی جهان شکست خوردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل سوئد تن به شکست داد.

در این دیدار که در شهرهراکلیون جزیره کرت یونان برگزار شد، نوجوانان ایران نیمه اول را با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ واگذار کردند و در نیمه دوم نیز ۲۴ بر ۲۱ مقابل حریف قدرتمند خود تن به شکست دادند.

تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران در ۲ دیدار اول خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست تیم‌های ملی آمریکا و قطر شده بود.

با کسب ۲ پیروزی و یک شکست در مرحله گروهی، تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران با عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

بر اساس گروه‌بندی انجام شد ۱۶ تیم حاضر در ۴ گروه چهار تیمی گروه‌بندی شده‌ند که ۳ تیم برتر هر گروه به ۲ گروه اصلی شش تیمی راه پیدا می‌کنند. در ادامه چهار تیم برتر دور دوم به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به نیمه‌نهایی و فینال راه پیدا خواهند کرد.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور بازیکنان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند. مهدی قشقایی‌راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب‌الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) کادر فنی تیم ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین آنتونیو گرا پی‌شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز