خبرگزاری کار ایران

شایعات نقل و انتقالات استقلال: کاپیتان سابق تیم ملی روی نیمکت آبی‌ها!

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۰۷۷

گفته می‌شود کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران قرار است یکی از اعضای کادرفنی الکس نوری روی نیمکت این تیم باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، به دنبال معرفی الکس نوری به عنوان گزینه نهایی هدایت استقلال تهران گفته می‌شود او تصمیم دارد تا اشکان دژاگه، کایپتان سابق تیم ملی فوتبال ایران را به عنوان یکی از اعضای کادرفنی خود معرفی کند.

برترین شایعات و اخبار نقل و انتقالات پیرامون باشگاه استقلال طی ساعات اخیر را می‌خوانید:

مطهری جدا می‌شود!

حمزه ضیاء خبرنگار عراقی مدعی شد که ارسلان مطهری پیشنهاد یک تیم عراقی را رد کرده چرا که او می‌خواهد در امارات یا قطر بازی کند!

مذاکره برای تمدید قرارداد

گفته می‌شود، مدیران استقلال قصد دارند طی 48 ساعت آینده مذاکره با مهدی پور، حسین زاده و غلامی را شروع کنند. قرار است قرارداد حسین زاده هم افزایش پیدا کند تا او فصل بعد هم پیراهن آبی ها را برتن کند.

یامگا نمی‌تواند جدا شود

یکی از مدیران باشگاه استقلال درباره یامگا گفت: یامگا با استقلال قرارداد دارد و به طور حتم فصل آینده نیز با پیراهن آبی به میدان خواهد رفت. قرارداد او دو ساله بوده و هیچ بندی برای جدایی وی وجود ندارد.

گزینه استقلال هنوز تصمیم گیری نکرده است

یاسین سلمانی که گفته می‌شود یکی از بازیکنان مدنظر باشگاه استقلال است درمورد آینده خود گفت: این هفته تصمیم می‌گیرم که به اروپا بروم، در سپاهان بمانم یا به تیم‌ دیگری بروم.

واکنش مجتبی جباری به مربیگری در استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال درمورد احتمال حضور در کادرمربیگری استقلال گفت: وقتی هنوز با من تماسی گرفته نشده است چطور می توانم درخصوص پیشنهاد مربیگری در استقلال حرفی بزنم؟ فعلا هیچ خبری نیست و باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

ابراهیمی به استقلال نمی‌‌رود

امید ابراهیمی درمورد شایعات پیرامون آینده خود گفت: من فصل قبل یک قرارداد دو ساله با تیم الوکره امضا کردم که یک فصل آن گذشت و فصل جدید هم در خدمت الوکره هستم. با توجه به قراردادم باید بمانم و از فردا هم تمرینات فصل جدیدمان آغاز می‌شود.

استقلال در اندیشه جذب محبی

هر چند که تا کنون خبری در زمینه مذاکره این باشگاه با لژیونرهای فوتبال ایران منتشر نشده اما اکنون خبر می‌رسد که استقلال قصد دارد، محمد محبی بازیکن سابق تیم سپاهان را نیز به لیست خریدهای خود اضافه کند. این بازیکن فصل گذشته در لیگ فوتبال پرتغال و در تیم سانتاکلارا توپ می‌زد.

دژاگه در کادر الکس نوری!

از زمان قطعی شدن حضور الکس نوری روی نیمکت استقلال گفته می‌شود او تصمیم دارد اشکان دژاگه، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران را به عنوان دستیار خود معرفی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز