خبرگزاری کار ایران

رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درباره مطالبات 6 بازیکن سایپا

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۷۶۷

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را درباره مطالبات 6 بازیکن تیم سال 99 سایپا صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به شکایت مجتبی قلی‌زاده، محمدرضا موذن، سامان فائزی، علی شفیعی، مصطفی حیدری، امین اسماعیل‌نژاد مبنی بر مطالبه پنج درصد از مبالغ قرارداد سال 99 خود، روز دوشنبه نهم خردادماه برگزار شد.

این بازیکنان تیم والیبال سایپا در سال 99 ادعا کردند که هنوز پنج درصد مبلغ قراردادشان را باشگاه سایپا پرداخت نکرده و نماینده باشگاه سایپا اظهار کرد که این مبلغ از قرارداد بازیکنان به‌عنوان حق بیمه نزد باشگاه باقی مانده است.

کمیته انضباطی با بررسی اظهارات طرفین و با استناد به نامه فدراسیون والیبال به باشگاه سایپا در خصوص ارائه مستندات واریزی حق بیمه افراد فوق الذکر، رای خود را به شرح زیر صادر کرد.

« نظر به پاسخ ندادن باشگاه سایپا به نامه فدراسیون والیبال در خصوص ارائه مستندات حق بیمه بازیکنان مذکور و همچنین عدم تعیین تکلیف بیمه تامین اجتماعی برای بازیکنان و کادر فنی و باشگاه‌ها در آیین‌نامه فدراسیون والیبال و جدا بودن قرارداد بازیکنان از کارکنان اداری تمام وقت یا پاره وقت باشگاه‌ها و عدم ارائه سوابق پرداخت حق بیمه و دفترچه بیمه تامین اجتماعی به نامبردگان که جزء سوابق بازیکنان و کادر فنی محاسبه گردد، باشگاه سایپا محکوم به پرداخت پنج درصد الباقی از قرارداد بازیکنان (مجتبی قلی‌زاده، محمدرضا موذن، سامان فائزی، علی شفیعی، مصطفی حیدری و امین اسماعیل‌نژاد) شده است. رای صادره قطعی است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز