خبرگزاری کار ایران

مارسلو: احساس نمی‌کنم که مادرید را ترک می‌کنم / با سری بالا می‌روم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۵۰۹

کاپیتان سابق رئال مادرید می‌گوید با افتخارات و خاطرات بزرگی از این تیم جدا می شود.

به گزارش ایلنا، مارسلو در مراسم خداحافظی از رئال مادرید پس از 16 سال اظهار داشت: "می‌خواهم از همسرم تشکر کنم که فرزندانم را به من داده است، بچه‌های فوق‌العاده. زمانی که برزیل را ترک کردم، در فکر بازی در یک تیم بزرگ و بازی در لیگ قهرمانان اروپا بودم. وقتی با مادرید قرارداد بستم، در ذهنم فکر می‌کردم که می‌توانم به اوج برسم و در اینجا من بازیکنی هستم که بیشترین عناوین را در تاریخ این تیم دارد."

 او ادامه داد: "من می خواهم به رائول اشاره ویژه ای داشته باشم. وقتی پسرم به دنیا آمد، تو به عنوان کاپیتان چیزهای زیادی به من آموختی. تو چیزهای زیادی به ما دادی و من آن را فراموش نکرده ام. از آن به بعد شروع کردم به دیدن شما به عنوان الگو و می خواستم از او پیروی کنم. امروز اینجا را ترک می کنم و می توانم بگویم که شما الگوی من بوده اید."

مارسلو افزود: "من اینجا را با سرم بالا ترک می کنم. خانواده ام بسیار به من افتخار می کنند. من خوش شانس هستم، هر چه در زندگی داشته ام با کار بوده است، اما در افرادی که در کنارم بوده ام خوش شانس بوده ام. از همه ی شما کمال قدردانی را دارم. این یک مراسم خداحافظی نیست، من احساس نمی کنم که مادرید را ترک می کنم. من در کودکی وارد شدم و به عنوان یک مرد می روم."

کاپیتان سابق رئال مادرید عنوان کرد: "من زیاد به آینده فکر نمی کنم. من در لحظه زندگی می کنم، همیشه. سخت است که بعد از 16 سال باشگاه زندگی ات را ترک کنی، شادی زیاد، رنج، درد، تمرین... دادن همه چیز برای باشگاه. نه این یک شکایت نیست، من دوباره همان کار را انجام می دهم. پوشیدن این پیراهن چیز بسیار خوبی است. آینده من را نمی ترساند، آنچه باید انجام می دادم، تاریخ، از قبل نوشته شده است. من از خودم خیلی راضی هستم. خانواده‌ام به من افتخار می کنند و هیچ مشکلی برای آینده وجود ندارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز