خبرگزاری کار ایران

محمد دهقان نژاد: رویای پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۴۹۶

بازیکن جوان تیم نفت مسجد سلیمان امیدوار است به این تیم در فصل آینده نگاه ویژه‌تری از سوی مسئولان اختصاص داده شود.

به گزارش ایلنا، محمد دهقان نژاد، یکی از بازیکنان جوان فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال ایران بود که زیر نظر محمدرضا مهاجری فصل را به پایان رساند. دهقان نژاد که سابقه حضور در تیم های پایه استقلال و پرسپولیس را دارد در تیم نفت مسجد سلیمان در هفته های پایانی حفظ سهمیه لیگ برتری را نهایی کرد. مشروح گفتگو با این بازیکن جوان که آرزوی برتن کردن پیراهن تیم ملی را دارد، می خوانید:

- چگونه به لیگ برتر ایران رسیدید؟

من متولد 1379/04/29 هستم و در حال حاضر دانشجو و اصالتا کرجی هستم. با عنایات خداوند و تلاش و کوششی که خودم داشتم و با حمایت پدر و مادرم و خانواده عزیز بود که به لیگ برتر ایران رسیدم. بخصوص تلاشی که آقای  علی قیچی‌وند مربی عزیزم که واقعا در تمام سال ها برای پیشرفتم سنگ تمام گذاشتند تقدیر و تشکر دارم.

- شنیده ایم که از آقای فراز کمالوند که در کشف و معرفی شما خیلی نقش داشته صحبت کرده اید.

من به واسطه تست در تمرینات آقا کمالوند با ایشان آشنا شدم و کمک کردند تا بتوانم استعدادهای خودم را به همه فوتبال ایران نشان بدهم. ایشان یک منجی برای من بودند هیچ وقت لطفشان را فراموش نخواهم کرد. 

- برای رسیدن به لیگ برتر کشور چه مسیری را طی کردی؟

قبل از اینکه به نفت مسجد سلیمان برسم در رده پایه و تیم های امید در  استقلال، سایپا، پرسپولیس، با جدیت و پشتکار در تمام تمرینات  شرکت کردم و در تمام بازی ها سعی کردم طوری بازی کنم که خودم را یک فوتبالیست حرفه ای نشان دهم که با حمایت مربیان خوب و زحمتکش و انجام بازی های خوب توانستم توجه مربیان تیم های لیگ برتر و لیگ آزادگان  را جلب کنم.

- فوتبال مسجد سلیمان را چگونه می بینید؟

متاسفانه از فوتبال مسجد سلیمان در سالی که گذشت فقط نامی باقی مانده است. بازیکنان بسیار خوب و مستعدی در سال گذشته در این تیم بودند ولی عدم حمایت از تیم باعث براین شد اکثر همبازی های سال گذشته این تیم را ترک کنند و این یعنی سرمایه های ورزشی که به مسجد سلیمان وارد می شوند جایی دیگر صرف می شود. امیدوارم مسئولین شهر این تیم راحمایت کنند. 

- هواداران تیم فوتبال مسجد سلیمان را چگونه دیدی؟ 

خدا را شاکرم که من را یکسال در جمع پر مهر و محبت مردم و هواداران خونگرم مسجد سلیمان قرار داد. هوادارانی که از صمیم قلب تیمشان را دوست دارند و در تمام شرایط حامی اول و آخر ما بودند. 

- خیلی از همسالان شما در جوانان و امیدها مطرح شدند و بعد مشهور نشدند جنابعالی برای سیر پیشرفت و رسیدن به تیم های مطرح لیگ برتر کشور و تیم ملی امید و بزرگسالان کشور چه برنامه ای دارید؟

انشالله به امید خدا و با تمام وجود فکر خود را مشغول تمرینات و اطاعت از مربیان زحمت کش قرار خواهم داد تا بتوانم برای خانواده، شهر و کشورم افتخار آفرین باشم. من آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم را دارم و برای این منظور از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز