خبرگزاری کار ایران

قنبری: برای ششمین بار قهرمانی لیگ بانوان را تجربه کردم/ چرا به شرایط تیم ملی بانوان توجه نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۲۶۷

بازیکن تیم فوتبال بانوان گفت: درباره شرایط تیم ملی بانوان ایران صحبت کردیم که دیگر ترجیح می‌دهیم خودمان را سبک نکنیم! چرا؟ به این دلیل که توجه زیادی به این تیم و انتقادات پیرامونش نشده است.

زهرا قنبری در گفتگو با ایلنا در خصوص کسب مقام قهرمانی لیگ برتر بانوان با خاتون بم اظهار داشت: به نظرم لیگ خوبی بود اما از نیم  فصل دوم شرایط تیم ها بهتر شد. منتهی باید در نظر داشت که ۹ ماه برگزاری لیگ خسته کننده و پرفشار است. در نهایت خاتون بم برای هشتمین بار و خودم برای ششمین مرتبه مقام قهرمانی را کسب کردیم. در این میان خوشحالم که توانستم عنوان خانم گلی را کسب کنم.

وی افزود: بم به قطب فوتبال ایران تبدیل شده است، این تیم سال‌هاست که به خوبی در رقابت‌ها حاضر می‌شود نه اینکه خودم عضوی از این تیم هستم از آن تعریف و حمایت می کنم واقعا این تیم با ارزش است. از مسئولان تیم (آقای اسماعیلی و خانم جعفری) که با حمایت‌شان باعث کسب رتبه‌های خوب می‌شوند باید قدر‌دانی کنم. البته حمایت اسپانسرها را هم نباید فراموش کرد آنها در شرایطی از ما حمایت می‌کنند که پخش زنده وجود ندارد و تماشاگران به آن صورت در این مراسم حاضر نمی‌شوند.

بازیکن تیم خاتون بم گفت: امسال باتوجه به اتفاقاتی که برای خانم جعفری سرمربی تیم افتاد و دو عزیز خودش را از دست داد از ابتدای فصل متفاوت برای ما شروع شد. همه تیم با انگیزه در مسابقات حاضر می‌شدند تا بتوانیم نتیجه لازم و در نهایت قهرمانی را کسب کنیم و خدا را شکر با کسب قهرمانی آن را به این دو عزیز تقدیم کردیم.

قنبری با ارزیابی جشن قهرمانی عنوان کرد: در مورد جشن قهرمانی باید بگویم شرایط خوب بود و منظم برگزار شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان خاتون بم علاوه بر مبلغ قرارداد پاداش دریافت کردند، گفت:  اعضای تیم از نظر مالی بسیار خوشحال هستند و ما در این تیم به هیچ وجه دغدغه مسائل مالی را نداشتیم. آنقدر شرایط خوب بود که دیگر کسی صحبت از پاداش نمی‌کرد؛ اما شاهد آن بودیم که مدیران تیم‌های رقیب برای پیروزی و افزایش روحیه مقابل بازیکنانشان مقابل ما پاداش تعیین می‌کردند. البته خانم جعفری در بازی‌های مهم برای افزایش روحیه بازیکنان و تقویت روحیه آنان پاداش در نظر می گرفتند و باشگاه در این مسئله حمایت می کرد که واقعاً جای قدردانی دارد.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران با انتقاد از شرایط موجود این تیم گفت: آنقدر درباره شرایط تیم ملی بانوان ایران صحبت کردیم که دیگر ترجیح می‌دهیم خودمان را سبک نکنیم! چرا؟ به این دلیل که توجه زیادی به این تیم و انتقادات پیرامونش نشده است. تیم ملی برای ادامه حضور در رنکینگ، نیازمند بازی دوستانه است. به غیر از این مسائل باید تفکر حرفه‌ای در این خصوص داشته باشیم. آیا ما نباید در اردوهای مختلف امکان آماده‌سازی خودمان را داشته باشیم؟ نمی‌شود که فقط در آستانه مسابقات تشکیل اردو بدهیم و انتظار کسب بهترین نتایج داشته باشیم. در واقع هر چقدر امکانات در اختیار یک تیم قرار بگیرد و تدارک برای آن دیده شود به همان نسبت هم می‌توان انتظار کسب نتیجه را داشت.

قنبری در پاسخ به این سوال که اگر فقط یک خواسته درباره اصلاح لیگ برتر بانوان داشته باشد، کدام موضوع را انتخاب می‌کند، تصریح کرد: اگر بخواهم در خصوص اشکالات صحبت کنم، مشکلات زیاد است و تنها با یک خواسته نمی‌شود همه چیز را پیش برد. حالا که بنابر قانون یا شرایط کشور امکان پخش مسابقات ما نیست، امیدواریم اجازه تماشای بازی‌هایمان توسط خانواده‌ از جمله برادران و پدران را صادر کنند. البته در بعضی بازی‌های محدود به ما این اجازه داده شد، اما این موضوع همیشگی نیست. ما علاقه‌مندیم این موضوع در تمام بازی ها قابل تکرار باشد. به هر حال ما هم عمر وقت خودمان را صرف فوتبال می‌کنیم تا به صورت حرفه ای در این مسابقات حاضر شویم. خواسته زیادی که نیست؟! حداقل خانواده ما بازیها را تماشا کنند.

وی در خصوص پایان زمان قراردادش با خاتون بم گفت: قراردادم با خاتون به مدت یک فصل بود و در پایان فصل به پایان رسید. از آنجا که لیگ به تازگی به پایان رسید، هنوز صحبت از فصل آینده زود است اما به این دلیل که خانم جعفری همیشه به من لطف داشتند و برایشان احترام قائل هستم و همینطور به دلیل حضور تیم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا  همکاری با خاتون اولویت است و  برای این تیم احترام زیادی قائل هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز