خبرگزاری کار ایران

درویش: آرای کمیته انضباطی تعجب برانگیز است/ مستندات بازی با تراکتور را به فیفا می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۳۹۰

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با این رویه به نتیجه‌ای نمی‌رسیم و برای اینکه هواداران مان را از حقوق شان محروم نکنیم، با مستنداتی که داریم این پرونده را به فیفا می‌بریم.

به گزارش ایلنا، رضا درویش در مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بازی با تراکتور اظهار داشت: آرای کمیته در چند ماه گذشته واقعا سوال برانگیز و تعجب برانگیز است، چرا که گزارش ناظر و داور بازی هست و مردم هم صحنه ها را از تلویزیون دیده اند. چطور می شود که سه هفته با تاخیر رای صادر می‌کنند و ثانیا اینکه ما که هواداری آنجا نداشتیم که این رای برایمان صادر می‌شود. هواداران ما در دیدار خانگی برای چه باید محروم شوند؟ برای همدردی با هواداران تراکتور؟ مگر چنین چیزی می‌شود.

وی ادامه داد: یک سال قبل هم چنین اتفاق مشابهی افتاد و در دیدار با سپاهان شیشه اتوبوس ما را شکستند و پرسپولیس از بازی خانگی محروم شدیم. فکر می‌کنم در ظاهر با این رویه به نتیجه‌ای نمی‌رسیم و برای اینکه هواداران مان را از حقوق شان محروم نکنیم، با مستنداتی که داریم این پرونده را به فیفا می‌بریم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه ابتدا به استیناف ببرید، بعد از آن به فیفا برسید، گفت: آنچه که مشخص است اینکه آرای این دو نهاد زیاد با هم متفاوت نیست.

درویش در مورد قرارداد یحیی گل محمدی و بازیکنان جدید گفت: او با تیم قرارداد دارد و ادامه همکاری هم غیر قابل اجتناب است، اما در خصوص بازیکنان نیز در شرف مذاکره با یکی دو نفر هستیم و وقتی نهایی شد، اعلام می‌کنیم.به هواداران قول می‌دهیم تیمی در حد شان و نام پرسپولیس ببندیم و قهرمانی های گذشته را تکرار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز