خبرگزاری کار ایران

محمدی: به هواداران پرسپولیس در حکم بازی با تراکتور ظلم شد/ تیم‌های دیگر پیشنهاد دوبرابری به بازیکنان مدنظر ما می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۰۲۷

معاون باشگاه پرسپولیس گفت:‌ در حکم کمیته انضباطی برای بازی تراکتور و پرسپولیس به هواداران ما ظلم شده است.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی درباره حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار تراکتور و پرسپولیس اظهار داشت: گنه کرد در بلخ آهنگری ... گردن ما از مو باریک‌تر است اما نمی‌دانم وقتی تماشاگر پرسپولیس تخلفی انجام نداده چرا ما باید از حضور هواداران پرشورمان بی‌نصیب باشیم. از شب گذشته به این موضوع فکر می‌کنم چه اتفاقی افتاده است البته به این موضوع اعتراض کردیم زیرا حق پرسپولیس در این زمینه پایمال می‌شود. قطعا پیگیری خواهیم کرد زیرا وقتی ما اشتباهی نکرده‌ایم نباید چنین حکمی صادر شود.

وی افزود: امید عالیشاه و سعید آقایی تخلفی کردند و نسبت به رأی در مورد آنها تمکین کردیم اما به چه دلیلی باید بازی پرسپولیس و تراکتور در زمین ما بدون تماشاگر شود. این موضوع مقداری کم لطفی است قطعاً اعتراض خواهیم کرد و ان‌شاءالله در کمیته استیناف رأی را باز می‌گردانند.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا کمیته انضباطی قصد داشته پس از سه بر صفر اعلام کردند نتیجه این بازی به سود این تیم حکمی هم علیه پرسپولیس بدهد تا به نوعی مساوات را برقرار کرده باشد، توضیح داد: من در جایگاه قضاوت نیستم اما به عنوان مسؤول باشگاه پرسپولیس می‌گویم در حق هواداران ما کم لطفی شده است زیرا طرفدار ما تخلف، فحاشی و سنگ‌پراکنی نکرده است. آنها هیچ اتفاقی را رقم نزدند اگر بخواهند به عقب بازگردند قانون عطف به ماسبق ندارد. اینکه تراکتوری‌ها بخواهند در سالیان قبل در ورزشگاه آزادی اتفاقی افتاده درست نیست طبق آنچه در بازی تراکتور و پرسپولیس در تبریز رخ داد باید حکم صادر می‌شد. امکان برگزاری بازی وجود نداشت و نتیجه هم طبق همان اتفاقات سه بر صفر به سود ما شد.متأسفانه امید عالیشاه و سعید آقایی به دلیل حجم فشار و سنگ‌پراکنی هواداران تراکتور تحت تأثیر قرار گرفتند رأی آنها را قبول می‌کنیم اما هوادار ما چه گناهی کرده است.

محمدی خاطرنشان کرد: آیا طرفدار پرسپولیس سنگ پرتاب کرده، به داور اهانت کرده یا مخل بازی شده است؟ چه اتفاقی رخ داده، کمیته محترم انضباطی به ما توضیح دهد هوادار پرسپولیس که آن روز در ورزشگاه یادگار امام نبوده به چه دلیلی باید جریمه شود؟ یکبار این تجربه را داشتیم به دلیل ماجرایی که در اصفهان رخ داد بازی خود با سپاهان را در شهر ثالث برگزار کردیم آن اتفاق هم به ما مربوط نمی‌شد زیرا سپاهانی‌ها میزبان بودند. وقتی شرایط میزبانی مهیا نیست چرا باید هوادار ما که در ورزشگاه نبوده از حضور در شهر خودمان محروم شود؟

وی عنوان کرد:‌ روز گذشته اعتراض خود را نسبت به حکم کمیته انضباطی صادر کردیم امیدوارم ترتیب اثر بدهند و ان‌شاءالله در کمیته استیناف با توجه به شواهد و مستنداتی که وجود دارد این رأی بازگردد.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه با حکم کمیته انضباطی فاصله امتیازی این تیم با استقلال قهرمان کمتر شد و آیا این موضوع می‌تواند به حسرتی برای سرخ‌پوشان تبدیل شود، گفت:‌ تیم ما به قهرمانی عادت کرده است 5 سال متوالی قهرمان شدیم نایب قهرمانی امسال هم با تمام مشکلات و مصدومیت‌ها مثل اینکه در برهه‌هایی حساس امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی و ... را در اختیار نداشتیم مسائلی که رادوشوویچ ایجاد کرد و از پرسپولیس رفت رقم خورد.

وی اظهار کرد: این نایب قهرمانی هم با کمترین فاصله امتیازی اتفاق افتاد نمی‌خواهم بگویم دلیل همه امتیازاتی که از دست دادیم عوامل بیرونی بود برخی مواقع خودمان هم نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم. فصل آینده باز هم با اختلاف قهرمان خواهیم شد اما این نایب قهرمانی هم دست کمی از قهرمانی ندارد. امسال که گذشت برای فصل آینده با تمام توان تلاش می‌کنیم تا تیمی را برای قهرمانی آسیا ببندیم.

محمدی در مورد اینکه ظاهراً کمیته انضباطی به این دلیل هواداران پرسپولیس را محروم کرده که در بازی برگشت این تیم با تراکتور در سال 98 اتفاقات تقریبا مشابهی رخ داد و حکم علیه سرخ‌پوشان پایتخت صادر شد اما در نهایت با توجه به شیوع ویروس کرونا آن حکم هیچ وقت اجرا نشد.

معاون باشگاه پرسپولیس توضیح داد: این موضوع را نمی‌پذیریم زیرا قانون عطف به ماسبق ندارد اگر آن زمان تخلفی صورت گرفته چرا به آن رسیدگی نشد. در زمان کرونا هم کلیه مسابقات بدون تماشاگر بود و به تازگی استادیوم‌ها باز شده است متوجه این ماجرا نمی‌شوم. در آن زمان چنین موضوعی را به ما ابلاغ نکردند اکنون هم اگر چنین بحثی وجود دارد باید حکم تعلیقی را در نظر می‌گرفتند تا اگر مجدد تخلفی صورت می‌گرفت حکم قبلی را اعمال می‌کردند.

وی تصریح کرد:‌در آن زمان هیچ کاغذی به ما ندادند و اتفاقی هم نیفتاد موضوع هم اکنون دیدار دو سه سال قبل نیست بلکه همین بازی اخیر تراکتور و پرسپولیس در تبریز بوده که اتفاقات ناخوشایندی در آن رخ داد در مورد آن بازی اظهارنظر نمی‌کنیم در مورد دیدار اخیر تراکتور و پرسپولیس حکمی صادر شده اما سوال ما این است کدام هوادار تیم ما در ورزشگاه تبریز بوده و بی‌احترامی کرده است؟ باید موضوعیتی داشته باشد و بر اساس تخلفی هواداران پرسپولیس را جریمه کنند. تک به تک هواداران و حضور پررنگ و پرشور آنها برای ما ارزشمند است شاید اگر امسال هم بازی‌ها با هواداران برگزار می‌شد می‌توانستیم پیروز بیرون بیاییم. باز هم سوال من از کمیته انضباطی این است بر چه اساسی هواداران ما را محروم کردند. به این دلیل که سه سال قبل تخلفی صورت گرفته است؟‌ تخلف شده یا نشده اگر تخلفی صورت گرفته چرا همان زمان حکم ندادند؟ اگر بحث کرونا بوده چرا حکم تعلیقی ندادید؟ نسبت به باشگاه پرسپولیس کم لطفی شده است و امیدوارم نسبت به این موضوع رسیدگی شود.

محمدی تصریح کرد:‌حکم روز گذشته کمیته انضباطی هم تا کنون به ما ابلاغ نشده بلکه رسانه‌ای شده است منتظر هستیم رأی قطعی و دقیق را دریافت کنیم اما شکوائیه خود را آماده کرده‌ایم به محض ابلاغ حکم به باشگاه پرسپولیس دوام معاون حقوقی ما این موضوع را پیگیری خواهد کرد تا از حق هوادار خود دفاع کنیم در خیلی از احکام کمیته انضباطی پرسپولیس مظلوم واقع می‌شود دنبال شلوغ‌کاری نیستیم می‌خواهیم حقی از تیم ما تضییع نشود.

وی در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس پس از جذب علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی اظهار داشت: شایعاتی در مورد ورودی‌ها و خروجی‌های ما بیرون آمده است به صراحت می‌گویم در حال حاضر هیچ لیست خروجی نداریم برخی بازیکنان قراردادشان تمام شده است گل‌محمدی هم اکنون استراحت می‌کند اما پس از اتمام تعطیلاتش صحبت‌ خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا جدایی رامین رضائیان از پرسپولیس قطعی شده پاسخ داد: قرارداد رضائیان تمام شده اما هنوز هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نشده است ضمن اینکه هیچ بازیکنی در لیست خروجی ما قرار نگرفته و گل‌محمدی به ما اعلام نکرده است اما در مورد نفرات مدنظرش مذاکره می‌کنیم وظیفه ما برآورده کردن خواسته‌های کادر فنی و سرمربی پرسپولیس است با تمام قوا کار را انجام می‌دهیم تا نفر اول لیست گل‌محمدی طبق نیازهای تیم و ضعف‌های فنی که او احساس کرده جذب شود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا این باشگاه از نظر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات مشکلی دارد توضیح داد: چندین بار گفته‌ام برای پرداخت پول آنتونی استوکس مشکلی نداریم اما صلاح دیدیم در شرایط فعلی پول او را به بچه‌های خودمان بدهیم که برای ایم زحمت کشیده و یک فصل سخت را گذرانده‌اند پول این بازیکن جزو دیون ما است و در زمان مناسب آن را پرداخت خواهیم کرد اما تا زمانی که امکان دارد سعی می‌کنیم این پول را در حساب بچه‌های خودمان حفظ کنیم تا اینکه صرف پرداخت بدهی خارجی شود.

محمدی در مورد نفرات جدید لیست ورودی پرسپولیس پاسخ داد: با بازیکنان مدنظر در حال مذاکره هستیم اما اجازه بدهید تا زمانی که قطعی نشده اسم نبریم هر زمان قطعی شد از طریق سایت باشگاه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن برای پرسپولیس است بازیکنان به ما محبت و لطف دارند پرسپولیس باشگاه بزرگی است و خیلی از بازیکنان تمایل دارند امسال به این تیم بیایند زیرا امسال جام‌جهانی را هم پیش‌رو داریم.با توجه به نفراتی که می‌گیریم قطعا امسال فصل خوبی خواهیم داشت.

وی در مورد تفاوت قیمت بازیکنان نسبت به دوره بازی خودش عنوان کرد:‌ مبلغ قرارداد بازیکنان فعلی با سال‌هایی که ما بازی می‌کردیم قابل قیاس نیست. می‌توانم شهادت بدهم بازیکنانی که به پرسپولیس می‌آیند از تیم‌های دیگر دو برابر بیشتر از پرسپولیس پیشنهاد دارند .50 درصد این مبلغ را هم در ابتدا می‌گیرند اما با توجه به اینکه امسال شرکت بورسی هستیم نمی‌توانیم فراتر از بودجه خود هزینه کنیم. هیأت مدیره بودجه‌ای را مصوب کرده که طبق آن باید خرید کنیم. اما می‌توانم شهادت بدهم بازیکنانی که به پرسپولیس می‌آیند همه با جان و دل می‌خواهند برای این تیم بازی کنند بحث مالی در اولویت آنها نیست زیرا اگر چنین موضوع را اولویت قرار می‌دادند به پرسپولیس نمی‌آمدند.

معاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: امکان پرداخت پولی که باشگاه‌های صنعتی می‌دهند نداریم از لحاظ قیمت نمی‌توانیم با آنها رقابت کنیم اما بازیکنانی که به تیم ما می‌آیند می‌دانند پرسپولیس تیم پرهواداری است که آینده خوبی را برای آنها رقم می‌زند. این بازیکنان نسبت به اهداف بزرگی که دارند بزرگ هم فکر می‌کنند.

محمدی در خصوص اینکه آیا در یکی دو روز اخیر رضا درویش و یحیی گل‌محمدی جلسه‌ای برگزار کردند گفت: هیچ جلسه‌ای برگزار نکردند به محض آمادگی گل‌محمدی جلسه را برگزار می‌کنیم او هم فصل سختی را پشت سر گذاشته و نیاز به استراحت در کنار خانواده‌اش دارد. زمان برای برگزاری جلسات داریم کار را طبق درخواست کادر فنی پیش می‌بریم اما در مورد کلیات باید با گل‌محمدی جلسه بگذاریم و به جمع‌بندی برسیم تا مشخص شود کار را باید با چه نفراتی و چگونه شروع کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز