خبرگزاری کار ایران

نکونام گزینه خوبی برای نیمکت استقلال است

ورمزیار: نمی‌توانید مجیدی را با من مقایسه کنید/ به خاطر استقلال پیشنهاد لیگ امریکا را رد کردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۹۶۳

پیشکسوت استقلال در مورد جدایی سرمربی این تیم و ناراحتی هواداران صحبت کرد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جدایی فرهاد مجیدی پس از قهرمانی استقلال که به نوعی شیرینی این جام را به کام هواداران این تیم تلخ کرد، اظهار داشت: به هر حال فوتبال امروز حرفه‌ای شده و دیگر مسائلی که قبلاً با آن سرو کار داشتیم دیده نمی‌شود و برای همین دید مخاطب فوتبال هم به این ماجرا باید حرفه‌ای باشد. به هر حال هر انسانی آزاد است برای خودش و آینده کاری خودش تصمیم بگیرد و فرهاد مجیدی هم تصمیم گرفته برای ادامه مربیگری به امارات برود و باید به تصمیم او احترام گذاشت. مهم این است که او تیم را قهرمان کرد و دستش هم درد نکند.

وی افزود: موردی که در اینجا مهم است شکل و زمان جدایی اوست. استقلال از 3 هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی‌اش مسجل شده بود و بهتر بود فرهاد از همان موقع از تصمیمش برای جدایی پرده بر می‌داشت تا مدیریت باشگاه زودتر بتواند به دنبال جانشین باشد و زمان را از دست ندهد. زمان نقل و انتقالات یک فرصت طلایی است که اگر از دست برود در طول فصل آثارش را می‌بینیم. اگر نگاه کنید پرسپولیس چون تکلیف سرمربی‌اش مشخص است زود یارگیری را شروع کرده و دو بازیکن مطرح و ملی پوش به خدمت گرفته است و این از دست رفتن فرصت برای استقلال اتفاق خوبی نمی‌تواند باشد.

پیشکسوت استقلال در مورد ناراحتی هواداران از فرهاد مجیدی بابت اینکه بارها این تیم را رها کرده و رفته است، گفت: به هر حال هوادار فوتبال احساساتی است و فوتبال را احساسی نگاه می‌کند ولی نگاه ما باید جور دیگری باشد و همانطور که گفتم فوتبال حرفه‌ای است و باید به آن حرفه‌ای نگاه شود.

ورمزیار در مورد اینکه اینکه خودش هرگز استقلال را ترک نکرد و حالا این رفتار مجیدی با او مقایسه می‌شود، توضیح داد: مجیدی را نباید با من مقایسه کنید. در طول تاریخ باشگاه استقلال بازیکنان و نفرات زیادی آمدند و رفتند و هرکدام در مقطعی زحماتی برای استقلال کشیدند که دستشان درد نکند، ولی مگر چند نفر آنها مثل منِ صادق ورمزیار تیم و هوادار برایشان اولویت اصلی بود و به هیچ قیمتی آن را رها نکردند؟ اگر نگاه کنید امثال من انگشت شمار هستیم و نمی‌شود بقیه را مقصر دانست. من خودم پیشنهادات زیادی در زمان بازی رد کردم که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ مالی موقعیت بسیار مناسبی برای من بود ولی ترجیح دادم در استقلال بمانم. زمانی که قهرمان آسیا شدیم پیشنهاد مالی خیلی خوبی از امریکا داشتم که به پول آن موقع 40-50 میلیون تومان از لحاظ مالی به ضررم بود ولی در استقلال ماندم. به هر حال هرکسی رفتار و مسیری برای خودش انتخاب می‌کند و هواداران هم این مسائل را می‌بینند و متوجه می‌شوند و آن را در ذهن دارند و معیار قضاوت در مورد افراد قرار می‌دهند.

وی در مورد اینکه صحبت از آمدن گزینه‌های مختلفی از جمله جواد نکونام مطرح شده هم گفت: من نمی‌دانم چه کسی سرمربی می‌شود و در مورد نکونام هم شنیده‌ام یکی از گزینه‌ها است. نکونام مربی خوبی است و مدارج یا یکی پس از دیگری طی کرده است و رزومه خوبی دارد و می‌تواند به استقلال کمک کند. به هر حال هرکس سرمربی شد برایش آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز