خبرگزاری کار ایران

لیگ ملت های اروپا

پیروزی پرگل هلند در شب شکست فرانسه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۰۶۶

رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها هلند با ۴ گل از سد بلژیک گذشت و فرانسه برابر دانمارک شکست خورد.

به گزارش ایلنا، در دیدارهای برگزار شده از گروه A، هلند ۴ بر یک بلژیک را شکست داد، استیون برخواین، ممفیس دپای (۲ گل) و دنزل دومفرایز برای نارنجی‌پوشان گلزنی کردند.

در سایر رقابت‌های گروه اول، اتریش با ۳ گل کرواسی را شکست داد و دانمارک با نتیجه ۲ بر یک فرانسه را از پیش رو برداشت. در این بازی کریم بنزما در دقیقه ۵۱ برای فرانسه موفق به گلزنی شد اما در ادامه این بازی آندرس کرنلیوس در دقایق ۶۸ و ۸۸ برتری دانمارک را رقم زد.

از لیگ C این‌ رقابت‌ها قزاقستان با نتیجه ۲ بر صفر آذربایجان را شکست داد و بلاروس با یک گل مغلوب اسلواکی شد.

در لیگ D، لتونی۳ بر صفر آندورا را با شکست بدرقه کرد و مولداوی با دو گل برابر لیختن اشتاین به برتری دست یافت. با برگزاری دیدارهای برگزار شده، در لیگ A و از گروه اول اتریش و دانمارک با ۳ امتیاز اول و دوم هستند و فرانسه و کرواسی بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

در لیگ C و از گروه سوم قزاقستان و اسلواکی با ۳ امتیاز اول و دوم هستند و بلاروس و آذربایجان بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. در لیگ D و از گروه اول نیز لتونی و مولداوی ۳ امتیازی هستند و لیختن اشتاین و آندورا بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم هستند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز