خبرگزاری کار ایران

والیبال| شکست ایران مقابل صربستان در دیدار تدارکاتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۵۷۹

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی با صربستان نتیجه را به میزبان واگذار کرد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان از ساعت 19 و 45 دقیقه امشب (چهارشنبه یازدهم خرداد) در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند و تیم ایران  سه بر دو نتیجه را به حریف واگذار کرد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ست دوم و سوم این دیدار 25 بر 22 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 19 و 15 بر 13 نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کردند.

محمدطاهر وادی، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، امیرحسین توخته، رضا عابدینی و محمدرضا حضرت‌پور ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند، اما عطایی در ادامه مسابقه از دیگر بازیکنان نیز استفاده کرد تا با نقاط ضعف و قوت تیم ایران در شرایط مسابقه آشنا شود.

امیرحسین اسفندیار با کسب 20 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و صربستان را به خود اختصاص داد.

دومین دیدار تدراکاتی و دوستانه تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان ساعت 19 و 45 دقیقه فردا (پنج‌شنبه 12 خرداد) برگزار خواهد شد.

دو تیم ملی والیبال ایران و صربستان خود را برای حضور در لیگ ملت‌ها 2022 آماده می‌کنند که از روز 17 خردادماه با حضور 16 تیم آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز