خبرگزاری کار ایران

بیانیه نساجی در اعتراض به لغو بازی با تراکتور؛

اطلاعیه جنجالی؛ تیم قهرمان فوتبال ایران واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۳۹۰

باشگاه نساجی مازندران طی اطلاعیه ای نسبت به اتفاقات اخیر و لغو دیدار مقابل تراکتور واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، فوتبال زمانی معنا دارد که تصمیمات برای آن در حوزه ورزش و افراد ورزشی گرفته شود.

متاسفانه در هفته آخر لیگ برتر شاهد بودیم بدون هیچ دلیلی بازی نساجی مازندران و تراکتور تبریز با دستوری خارج از حوزه فوتبال لغو شد؛ آن هم با وجود آنکه هواداری در ورزشگاه حضور نداشت و دو تیم در محل بازی حاضر به انجام مسابقه بودند.

در کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟

فراموش نکنید نساجی، تیم محبوب شمال کشور و امروز قهرمان ایران است و بر آن کوه بزرگ افزوده شده نه آنکه کاسته شده باشد.

چنین رفتاری در شان باشگاه نساجی و هواداران آن نیست.

اگرچه قبلاً هم ثابت شده بود که نساجی تنهاست؛ وقتی یک زمین برگزاری مسابقه و یا حتی تمرین مناسب هم برای آن در استان خودش فراهم نمی‌شود و خانه‌بدوشی عادی شده است.

در هر حال رسماً اعلام می‌کنیم اگر بابت این اتفاق از باشگاه نساجی عذرخواهی رسمی نشود و شخصیت آن در نظر گرفته نشود، هیات مدیره باشگاه  آمادگی کامل این را دارد که باشگاه نساجی را به هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران واگذار کند تا خودشان پاسخگوی هواداران نجیب نساجی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز