خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی: می‌خواستیم بهترین نتیجه تاریخ نساجی در لیگ برتر را رقم بزنیم/ تا ببینیم این دورهمی فوتبال به کجا می‌کشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۰۵۵

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد، او و دیگر عوامل و بازیکنان این تیم آماده بازی مقابل تراکتور و ثبت پایانی خوش در فصل جاری لیگ برتر بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل اسماعیلی در پی عدم صدور مجوز برگزاری بازی نساجی - تراکتور از سوی شورای تأمین تهران و لغو این مسابقه اظهار داشت: طبق روال روز گذشته بعد از برگزاری تمرین وارد اردو شدیم. طی 24 ساعت گذشته استراحت کردیم و کارهای فوتبال روتین را انجام دادیم و آماده بازی مقابل تراکتور شدیم. متأسفانه از روز گذشته روی هوا بودیم و مشخص نبود دیدارمان مقابل تراکتور برگزار می‌شود یا خیر.

وی در ادامه افزود: در این شرایط که رسانه‌ها زیاد هستند و همه بازیکنان به اخبار به صورت آنلاین دسترسی دارند، نگه داشتن تیم و اینکه اجازه ندهیم بازیکنان از اخبار مربوط به مسابقه باخبر نشوند، کار راحتی نیست. خوشبختانه بازیکنان ما حرفه‌ای عمل کردند و با اینکه از اخبار مربوط به بازی باخبر بودند، تا بعدازظهر امروز منتظر برگزاری بازی بودند. ما ساعت چهار امروز از هتل حرکت کردیم و چهار و نیم به ورزشگاه (پاس قوامین) رسیدیم. همه آماده بازی بودند و می‌خواستیم لیگ را خوب تمام کنیم که اعلام کردند بازی برگزار نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی همچنین خاطر نشان کرد: شاید این بازی به لحاظ امتیازی خیلی برای تیم تراکتور مهم نبوده باشد، اما برای ما اهمیت زیادی داشت، چرا که با پیروزی در آن می‌توانستیم چند پله در جدول صعود کنیم و بهترین نتیجه تاریخ نساجی در لیگ برتر را رقم بزنیم، اما در آخرین لحظه اعلام کردند بازی لغو شده است.

اسماعیلی در خاتمه تصریح کرد: بعد از اینکه در ساعت پنج اعلام کردند بازی برگزار نمی‌شود ما به رختکن برگشتیم و ضمن تشکر از بازیکنان برای آنها آرزوی موفقیت کردیم تا ببینیم این دورهمی فوتبال به کجا می‌کشد!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز