خبرگزاری کار ایران

درخشش طارمی در سوپرکاپ و تمجید ویژه باشگاه پورتو؛

به پادشاه ایرانی تعظیم کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۰۲۵

مهاجم ایرانی پورتو بار دیگر با درخشش در ترکیب این تیم تحسین ها را به خود برانگیخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که این روزها دوباره نامش در رسانه‌ها سر زبان‌ها افتاده است بار دیگر با درخشش در ترکیب تیم پورتو در مسابقه سوپرکاپ توانایی‌های فنی خودش را به رخ فوتبال پرتغال کشید و تحسین‌های ویژه گ‌ای به خود برانگیخت. 

طارمی بامداد امروز در ترکیب تیم پورتو رقابت سوپرکاپ فوتبال پرتغال را مقابل توندلا برگزار کرد و به لطف درخشش فوق ستاره ایرانی خودش توانست برد خوبی کسب کند و اولین جام را پیش از شروع رسمی فصل بالای سر ببرد. 

سرمربی پورتو در این دیدار مهدی طارمی را از ابتدا در زمین قرار داد ولی با این تفاوت که به جای مهاجم نوک برای نخستین بار در پُست وینگر چپ از او استفاده کرد و از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز یکشنبه به وقت ایران در ورزشگاه مونیسیپال دِ آویرو به مصاف توندلا، تیم هفدهم و سقوط کرده فصل اخیر لیگ برتر پرتغال رفت تا بازی سوپر جام فصل ۲۲-۲۰۲۱ را برگزار کند.

مهدی طارمی که در تقابل‌های قبلی همراه پورتو مقابل توندلا آمار بی‌نظیری داشته و در تمام آنها گلزنی کرده و در این بین یک هت‌تریک به ثبت رسانده و در یک مسابقه نیز دو گل زده بود، در بازی سوپرجام برابر این تیم نیز یک نمایش عالی پشت سر گذاشت و تاثیر خود را روی هر سه گل تیمش نشان داد.

بازی خوب شروع شد و توپ و میدان در اختیار پورتو بود ولی برای رسیدن به گل مجبور شدند تا دقیقه ۳۰ بازی صبر کنند. 

پورتو در دقیقه ۳۰ این مسابقه صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ ارسالی از جناح چپ زمین و پاس اوانیلسون با ضربه سر در مقابل تیرک دوم دروازه توندلا را مهدی طارمی با حضور به موقع و ضربه به توپ تبدیل به گل کرد تا تیمش را در بازی سوپرجام پرتغال پیش بیاندازد.

به پادشاه ایرانی تعظیم کنید

 طارمی در این دقیقه از بازی به این شکل با جای‌گیری مناسب خود توانست گل اول پورتو را بزند و زمینه‌ساز برتری تیمش مقابل توندلا شود.

طارمی درست سه دقیقه بعد از این گل روی گل دوم تیمش تاثیر مستقیم گذاشت و پاس په‌په را پشت محوطه جریمه توندلا دریافت کرد، با دریبل‌های ریز و تماشایی از بین سه مدافع حریف عبور کرد و با پای چپ به توپ ضربه زد که پس از اثرگذاری دروازه‌بان توپ به تیرک برخورد کرد و در برگشت هم تیمی او اوانیلسون گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

این پایان درخشش شاهزاده ایرانی پورتو در سوپرجام نبود و طارمی که از ابتدای نیمه دوم به پست تخصصی خود برگشته و مهاجم نوک پورتو شده بود، در دقیقه ۸۳ بعد از دریافت پاس په‌په، مثل صحنه گل دوم به قلب دفاع توندلا زد و بعد از اینکه در موقعیت مناسب قرار گرفت، با یک ضربه بغل پای دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا برد پورتو را در لحظات پایانی قطعی کند.

به پادشاه ایرانی تعظیم کنیدشوت دقیق طارمی به این شکل برای سومین بار دروازه توندلا را باز کرد.

طارمی در دقیقه ۸۷ تعویض شد و قصد داشت از وسط زمین بیرون برود که داور از او خواست نزدیک‌ترین مکان برای خروج از بازی را پیدا کند

تعلل دو ثانیه‌ای طارمی با اقدام عجیب داور مسابقه همراه بود و با وجود اینکه مهاجم ایرانی از زمین بیرون رفته بود، او تصمیم گرفت بازیکن پورتو را با یک کارت زرد جریمه کند.

به پادشاه ایرانی تعظیم کنید

این درخشش طارمی با واکنش حساب رسمی پورتور در توییتر به شکل جالبی همراه بود:

به پادشاه ایرانی تعظیم کنید

باشگاه پورتو با انتشار این توئیت و تصویر خوشحالی طارمی نوشته «به پادشاه ایرانی تعظیم کنید!»

توئیتر رسمی پورتو از عملکرد طارمی در بازی سوپرجام شگفت‌زده شده و با انتشار این شکلک‌ها تاکید کرده تماشاگران حرکت و بازی طارمی را روی گل دوم ببینند!

به پادشاه ایرانی تعظیم کنید

طارمی در جشن قهرمانی هم سوژه شد و در حالیکه با کاپ قهرمانی تیمش در حال گرفتن عکس یادگاری بود، په په هم تیمی او سراغش رفت و به او گفت جام را اشتباه در دست گرفته است. 

 

حجم ویدیو: ۲۰.۷۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز