خبرگزاری کار ایران

ماجدی: با شکایت از کانادا حق کشورمان و فوتبال ایران را خواهیم گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۷۲۱

سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال گفت: باشکایت از کانادا حق فوتبال ایران را می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، میرشاد ماجدی در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خوشحال بودم که نمایندگان فیفا دیروز از نزدیک بازی استقلال و نفت مسجد سیلمان را تماشا کردند. صحبت‌هایی که با این عزیزان داشتیم، برایشان مشخص بود که چقدر مردم ایران به بازی فوتبال علاقه دارند و وقت می‌گذارند و عاشقانه آن را دنبال می‌کنند. در رابطه با خیلی از مسائل با نمایندگان فیفا صحبت کردیم و خود اینها اینجا هستند میتوانند شهادت بدهند. گفتند اگر ما در تهران نبودیم و این حس را نمی گرفتیم نمی توانستیم باور کنیم که چقدر فوتبال برای مردم این ممکلت مهم است. 

وی افزود: لذا با وجود همه توصیه‌ها و فشارها وقت آن رسیده که برای آینده فوتبال کشورمان در یک مقطع بسیار بسیار حساس که تیم ملی ما به جام جهانی صعود کرده است، تصمیم گیری کنیم. خیلی از تیمهای بزرگ دنیا نتوانستد در این دوره جام جهانی حضور داشته باشند. ولی با فشارهایی که روی کشور ما است با تحریم هایی که در کشور ما است باشگاه و تیم‌های بزرگ کشورمان. تیم ملی ما صعود کرده است و الان منتظر هستند انشاالله افتخارات بعدی را در جام جهانی داشته باشیم. مخصوصا که در گروه بسیار حساسی با تیم های بزرگ جهان مانند انگلستان باید به رقابت بپردازیم.

سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال گفت: این می تواند برای ملت ما یک افتخار بزرگ باشد. تشکر ویژه از همکاران در فدراسیون می کنم و همه عزیزانی که تلاش کردند این مجمع با این شکل و شمایل برگزار شود. زیاد وقت شما را نمی گیرم. یک کارنامه خیلی کوچک را از زمان حضور خودمان در فدراسیون اعلام می کنم.

ماجدی با اشاره به بودجه فدراسیون فوتبال گفت: با وجود صحبت‌هایی که می شد این فدراسیون با یک مبلغ بسیار پایین توسط هیئت رئیسه تحویل گرفته شد. با حمایت های وزارت ورزش و نهادهای دیگر توانستیم مبالغ قابل توجهی را جذب کنیم و اعزام های تیم های مختلف را در این دوره انجام بدهیم. خیلی‌ها فکر می کردند فدراسیون در این دوره نمی تواند کارش را انجام بدهد. 

وی با اشاره به لغو بازی کانادا گفت: با وجود لغو بازی کانادا و سر و صدایی که در بعضی رسانه‌ها پیش آمد. اعلام می کنم که تیم ملی بانوان ما در مسابقات کافا به قهرمانی رسید. تیم ملی زیر 18 سال ما در مسابقات کافا به قهرمانی رسید. تیم ملی المپیک را به مسابقات مختلف اعزام کردیم. برگزاری 2 مسابقه مقدماتی جام جهانی داشتیم. 

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره پرداخت قرارداد مربیان ملی گفت: پرداخت‌هایی بسیار خوبی را بابت قراردادهایی که سرمربیان و مربیان تیم‌های مختلف داشتند و هیچ پرداختی به آنها انجام نشده بود، پرداخت کردیم. خیلی از استان‌ها بحث استعدادیابی را انجام داده بودند، اما پرداختی آنها انجام نشده بود. دیشب با یکی از دوستان صحبت می کردم در تاریخ 29 اسفند ماه 1400، ساعت 19 بعد از ظهر سال تحویل می شود ما ساعت 17 توانستیم این بدهی‌ها را صاف کنیم. به هر حال با یک دغدغه ای که دوستان داشتند، پرداخت شد. خداراشاکر هستیم تا امروز که کنار شما هستیم همکاران در فدراسیون فوتبال هیچ بدهکاری معوقهای نداریم .

ماجدی درباره تیم المپیک گفت: تیم ملی المپیک ما با برنامه ریزی که انجام شد یک اردوی بسیار خوب در عراق داشت.  فعلا در ازبکستان هستند تا یکی دو روز دیگر مسابقات آنها در این کشور انجا می‌شود. برگزاری این اردوها بدون پرداخت یک ریال هزینه بوده است.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره انتخاب کانادا به عنوان حریف تداکارتی گفت: تمام تلاشمان را کردیم همه اردوها را بدون یک ریال هزینه برای تیم ملی فوتبال انجام بدهیم. همه عزیزان مستحضرند عقد قرارداد با تیم‌های بزرگ جهان برای کشور ما و هیچ کشوری امکان پذیر نیست. چرا در این فیفا دی ها کشورهای آفریقایی و اروپایی در مسابقات  لیگ‌های کشور خودشان هستند  و با هیچ تیمی بازی نمی‌کنند. ما از بین اندک آپشن هایی که داشتیم توانستیم تیم کانادا را انتخاب کنیم که در رنکینگ 38 جهان قرار دارد.

وی تصریح کرد: تمامی کارشناسان اذعان داشتند که بهترین تیم برای شبیه سازی با آمریکا است. حالا متاسفانه بعد از عقد قرارداد با یکسری مسائل غیرورزشی مواجه شدیم که همه به آن اذعان داریم و من از آن عبور می کنیم. مطمئنم بعد از بررسی‌هایی که انجام می دهیم، شکایت انجام می‌دهیم حق فوتبال و کشورمان را خواهیم گرفت.

ماجدی در پایان گفت: انجام پروسه بلیط فروشی فیفا بود که با کمترین تنش انجام دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز