خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ برای محرمی رقیب تراشید/ تجربه استقلال و فرصت تیم ملی برای حردانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۷۸۱

اسکوچیچ با دعوت از بازیکن با انگیزه استقلال، می‌تواند قصد دارد رقابت در سمت راست دفاعی تیم ملی را بالا ببرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صالح حردانی فصل بیست و یکم را با فولاد خوزستان شروع کرد. چند باری هم به لیست تیم ملی دعوت شد، اما پای ثابت اردو نبود. او در سال جام جهانی دست به ریسک بزرگی زد و راهی استقلال شد. با اینکه فرصت بازی در این تیم به اندازه فولاد وجود نداشت؛ اما عملکرد تاثیرگذاری در ترکیب آبی پوشان داشت. 

برای نمونه حردانی با ارسالش در دربی نتیجه را تغییر داد و امید شاگردان مجیدی را برای کسب عنوان افزایش یافت. در بازی فولاد خوزستان، با عملکرد این بازیکن خوزستانی عملاً میزبان چاره ای جز قبول شکست نداشت. در رفسنجان هم پاس گل داد. البته بعد از بازی فولاد عملاً می شد حدس زد که حردانی دوباره به تیم ملی بازمی گردد.

با این حال مدافع جوان می داند با توجه به حضور صادق محرمی رقیب سختی در ترکیب تیم ملی دارد و فرصت بازی کمی دارد. چرا که سرمربی تیم ملی اعتقاد خاصی به سبک بازی محرمی دارد. البته تجربه حضور در استقلال، رقابت با وریا غفوری و بازی‌های پرفشار در مسیر قهرمانی به حردانی کمک می کند. با این حال او باید در دقایق کم حضورش در ترکیب تیم ملی اعتماد اسکوچیچ و دیگر اعضای کادرفنی را جلب کند. 

در صورتی که حردانی موفق شود در بازیهای جام جهانی حاضر شود و از قابلیت‌هایش در بازیهای بزرگ بهره بگیرد. بعید نیست که فرصت بازی در فوتبال اروپا را داشته باشد. نباید فراموش کرد که کمتر کسی فکر می کرد سیدمجید حسینی بتواند در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل اسپانیا و پرتغال به میدان برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز