خبرگزاری کار ایران

افشاگری امباپه از مذاکره با لیورپول قبل از تمدید با پاری سن ژرمن

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۰۲۳

امباپه اعتراف کرد که مذاکرات انتقال به لیورپول را قبل از امضای قرارداد جدید با پاری سن ژرمن را انجام داده بود.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه فاش کرده که قبل از امضای قرارداد جدید پر سود با پاری سن ژرمن، مذاکراتی را با لیورپول انجام داده و تا به امروز در دو نوبت با قرمزها گفتگو کرده است.

این بازیکن 23 ساله که به یکی از پرطرفدارترین دارایی‌های فوتبال جهان تبدیل شده، در پاسخ به این سوال که آیا قبل از تمدید قرارداد با لیورپول صحبت کرده یا خیر، به تلگراف گفت: "ما کمی صحبت کردیم، ولی نه خیلی زیاد. کمی صحبت کردیم."

آیا امباپه قبلا با لیورپول صحبت کرده بود؟

این اولین باری نیست که امباپه در مورد برنامه های آینده در مرکز گمانه زنی های شدیدی قرار می گیرد. او در همان پنجره‌ سال 2017 که به پاری سن ژرمن ملحق شد، نیمار رکورد 222 میلیون یورویی (200 میلیون پوند/262 میلیون دلار) خود را از بارسلونا تکمیل کرد و در آن مرحله یک بار دیگر با لیورپول بحث‌هایی انجام شده بود.

امباپه در مورد علاقه تیم مرسی سایدی و اینکه چرا خانواده اش دوست دارند او را در آنجا ببینند، اضافه کرد: "من با لیورپول صحبت کردم زیرا این باشگاه مورد علاقه مادرم است، مادرم عاشق لیورپول است. نمی دانم چرا، باید از او بپرسید. لیورپول باشگاه خوبی است و ما پنج سال پیش با آنها ملاقات کردیم. زمانی که در موناکو بودم با آنها آشنا شدم. لیورپول یک باشگاه بزرگ است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز