خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: صاحب سه امتیاز مهم شدیم/ نباید داوران را اینقدر تحت فشار بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۶۰۲

سرمربی پرسپولیس از برتری مقابل مس رفسنجان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: سه امتیاز خیلی مهمی به دست آوردیم. با توجه به اینکه در دو بازی اخیر بردی نداشتیم و در جدول وضعیت‌مان تغییر کرده بود این سه امتیاز برای ما خیلی مهم و حساس شده بود که خدا را شکر به دست آوردیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم. نیمه خیلی خوبی بود، و پس از گل اول می‌توانستیم به گل‌های دوم و سوم هم برسیم. البته حریف هم تیم خوبی بود. هم در انتقال‌ها ما را اذیت می‌کردند و هم هر موقع خواستند بازیکنانشان در زمین توانایی‌شان را نشان دادند.

وی افزود: این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم. با وجود آنکه از لحاظ روحی و روانی تحت فشار شدیدی بودیم، و از لحاظ تمرینی نیز به این دلیل که در یک ماه اخیر کیفیتی که می‌خواستیم و راضی‌کننده نبود و این مسائل تاثیر خودش را روی کار فنی ما می‌گذارد. از نفراتمان تشکر می‌کنم که تمرکز خوبی روی بازی داشتند. در نیمه دوم هم خوب دفاع کردند. این برد را به همه هواداران خوبمان تقدیم می‌کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه اعضای تیم مس رفسنجان معتقد هستند وحید امیری باید در این بازی اخراج می‌شد و محمد ربیعی به این موضوع انتقاد زیادی وارد کرد. اظهار داشت: در آن صحنه داور چهارم کنار خط بود و کمک داور هم خوب صحنه را دید. فکر نمی‌کنم بحث زیادی وجود داشته باشد، اگر خطا را به سود حریف می‌گرفت باید می‌گفتیم کارت دارد یا خیر، اما خطا را به نفع ما گرفت. در مجموع کوپال ناظمی و تیم داوری عملکرد خیلی خوبی داشتند و به نظر من یکی از قضاوت‌های خوب لیگ بود. نباید به این شکل داوران را تحت فشار بگذاریم و حریف در آن صحنه روی بازیکن ما خطا کرد.

گل محمدی در مورد اینکه آیا از عملکرد تیمش در سه بازی اخیر پس از اردوی تیم ملی رضایت دارد و اینکه برگزاری دربی بعد یا قبل از جام جهانی برای پرسوپلیس تفاوتی داشت، گفت: برای ما فرقی نمی‌کرد، بعد از تعطیلات سه بازی انجام دادیم و باید دو بازی دیگر مقابل ملوان و مس رفسنجان انجام بدهیم. تیم ما به شرایط مسابقه می‌آمد و مشکلی برای انجام دادن دربی قبل از جام جهانی نداشتیم. قطعا تا آن زمان شرایط زمین تمرینی پرسپولیس نیز درست می‌شد و می‌توانستیم تمرینات بهتری داشته باشیم، اما این برنامه‌ریزی برای تیم ملی بود. اگر در آن زمان بازی می‌گذاشتند مشکلی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بعد از اتمام تعطیلات به این دلیل که در زمین تمرینی‌مان اذیت می‌شویم، و ماه‌ها است که درخواست می‌کنم این مشکل حل شود باید بگویم زمین تمرین خوب در تهران کم پیدا می‌شود. به هر صورت باشگاه‌ باید حداقل امکانات را در اختیار تیم قرار بدهد. تمرینات ما در این مدت آن گونه که می‌خواستم نبوده، کیفیت خوبی نداشته و راضی نبودیم. واقعا بابت برگزاری بازی‌های تدارکاتی در این زمین اذیت شدیم. امیدوارم این وضعیت درست شود. 

وی ادامه داد: قبل از بازی بین نیمه و بعد از بازی تراکتور اتفاقات عجیب و غریب زیادی داشتیم. تیم ما در آن بازی از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود. تمرین خوبی هم انجام نداده بودیم و در کل شرایط سختی داشتیم. اما رفته رفته شکل کار بهتر می‌شود. اگر زمین تمرین درست شود. شرایط خوب خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز