خبرگزاری کار ایران

مدال قهرمانی پیولی دزدیده شد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۳۱۴

استفانو پیولی، سرمربی آث میلان می گوید مدال او پس از قهرمانی به سرقت رفت.

به گزارش ایلنا، میلان اولین قهرمانی خود در سری آ را پس از 11 سال به دست آورد - اگرچه سرمربی تیم استفانو پیولی پس از ادعای دزدیده شدن مدال در میان مراسم جشن قهرمانی، درخواست بازگشت مدال خود را داده است.

روسونری برای اولین بار پس از فصل 2010/11 به لطف پیروزی 3-0 مقابل ساسولو، اسکودتو را به دست آورد. پیولی با وجود پیروزی 3-0 خود مقابل سمپدوریا، مسبب نوزدهمین قهرمانی میلان در لیگ برتر بود و تیم سابقش یعنی اینتر در جایگاه دوم قرار گرفت، اگرچه این سرمربی 56 ساله پایان تلخی داشت.

 پیولی گفت: "مدال قهرمانی را از من دزدیدند، یکی آن را از گردنم بیرون آورد. اگر بتوانم درخواستی داشته باشم، سپاسگزار خواهم بود که یک مدال دیگر داشته باشم، این تنها درخواستی است که دارم.

این سرمربی 56 ساله قهرمانی را به پدرش تقدیم کرده بود که در سپتامبر 2019 چند هفته قبل از انتصاب او به عنوان سرمربی میلان درگذشت. سرمربی روسونری پس از بازی به DAZN گفت: "او در هر کجا که باشد به من افتخار خواهد کرد."

صفحه رسمی لیگ سری آ درخواست تجدیدنظر را دید و به کمک او آمد و از طریق توییتر قول داد: "نگران نباش آقای پیولی، فردا دوباره مدال را به تو می دهیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز