خبرگزاری کار ایران

حسینی: محکوم به امتیاز گرفتن از پرسپولیس هستیم/ شهرخودرو اتفاقات عجیبی را در لیگ امسال تجربه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۷۳۴

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: ما در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم که محکوم به امتیاز گرفتن از سرخپوشان هستیم و امتیاز گرفتن از این تیم خیلی سخت است.

احسان حسینی در گفتگو با ایلنا، در خصوص تقابل پرسپولیس و شهرخودرو در هفته بیست و نهم لیگ برتر، اظهار داشت:  پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است و همواره بازیهای خوبی به نمایش می گذارد و جز مدعیان قهرمانی است. ما در شرایطی مقابل این تیم قرار می‌گیریم که محکوم به امتیاز گرفتن از پرسپولیس هستیم و امتیاز گرفتن از این تیم خیلی سخت است.

وی افزود: با اینکه امسال به صورت قرضی به شهرخودرو آمدم و در حقیقت بازیکن پرسپولیس هستیم، اما با تمام وجود تلاش خواهم کرد تا شهرخودرو امتیاز لازم را کسب کند.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو پیرامون شکست مقابل سپاهان در هفته بیست  و هشتم لیگ برتر عنوان کرد: یک روزهایی فوتبال روی بدش را به شما نشان می‌دهد و به اصطلاح روز، روز ما نبود.  متاسفانه روز بد تیم ما، با روز خوب سپاهان همراه بود. با اینکه خیلی به شانس اعتقاد ندارم واقعاً در این لیگ شرایطی اتفاق افتاد که بازی که باید برنده می شدیم، مساوی کسب کردیم و در روزی که می توانستیم با تساوی از زمین خارج شویم، با شکست از زمین خارج شدیم. 

حسینی درباره اینکه با توجه به توافق احتمالی پرسپولیس با مدافعان برای سال آینده، او می تواند به پرسپولیس بازگردد و در ترکیب قرار بگیرد، عنوان کرد: از نظر قانونی یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.  اولا فعلاً تمام تمرکزم روی 2 بازی باقیمانده شهرخودرو است. بعد از اینکه فصل تمام شد، همه چیز به نظر کادر مدیریتی و فنی پرسپولیس، بستگی دارد.  در مورد این فصل از این بابت که فرصت بازی و تجربه‌اندوزی خوبی داشتم، خوشحالم. منتهی یکسری موارد بود که شاید نیاز بود در فوتبال آن را تجربه کنم و در آینده فوتبالم از آن بهره بگیرم. 

وی درباره درصد دریافتی‌اش از شهرخودرو تصریح کرد: فعلاً قصد ندارم در این باره صحبتی کنم. به ما وعده‌ای داده شده تا پایان لیگ صبر می‌کنم و وقتی تکلیف این دو بازی مشخص شد. درباره آن صحبت می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز