خبرگزاری کار ایران

باید رسومات زیبا در فوتبال ما جا بیفتد

درودی: خوش شانس بودم زیباترین گل فصل را به استقلال میزدم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۴۰۳

مهاجم تیم آلومینیوم اراک درباره دیدار برابر استقلال تهران و اتفاقات مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ برتر صحبت کرد.

نیما درودی مهاجم تیم آلومینیوم اراک در گفتگو با ایلنا درمورد تساوی برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی خوبی بود، ما می توانستیم برنده بازی هم باشیم. فشار خوبی به تیم حریف آوردیم با وجود اینکه بازی کردن برابر استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آن هم با حضور تماشاگران واقعا دشوار است. خیلی خوب بازی کردیم و می توانستیم سه امتیاز را هم کسب کنیم.

مهاجم آلومینیوم درخصوص ضربه‌ای که به تیرک دروازه سید حسین حسینی برخورد کرد، عنوان کرد: شانس نداشتم؛ به نظرم اگر خوش شانس بودم زیباترین گل فصل را به ثمر می‌رساندم. منتظر توپ بودم و به موقع هم توپ به من رسید که تصمیم به شوتزنی گرفتم اما ضربه به تیرک خود و برگشت. توپ بعد از اینکه به پای عارف غلامی برخورد کرد یک مقدار ارتفاع گرفت و اگر گل می‌شد توانایی ثبت اولین شکست این فصل استقلال را داشتیم.

درودی درمورد ایجاد تونل افتخار پیش از شروع بازی برابر قهرمان لیگ بیست و یکم همچنین گفت: این تصمیم باشگاه بود و باید در فوتبال ما این رسم‌های زیبا جا بیفتد. به نظرم جدا از هر بحثی کار پسندیده ای بود و همه هم دیدند که سوای تونل افتخار در زمین فوتبال بدون توجه به این مسائل خیلی جوانمردانه بازی کردیم و به دنبال کسب سه امتیاز بودیم.

مهاجم آلومینیوم درباره آمارش در فصل جاری گفت: در نیم فصل دوم شرایط با تغییر سرمربی عوض شد و فرصت کمتری برای حضور در ترکیب داشتم اما این انتخاب کادرفنی است و هر زمان که لازم داشته باشند در خدمت تیم هستیم. 

درودی با اشاره به بازی هفته بیست و نهم مقابل پیکان تهران هم گفت: امیدواریم که در این مسابقه خانگی برنده باشیم تا فصل را با یک رتبه خوب تک رقمی تمام کنیم. اگر این مسابقه و بازی بعدی را ببریم در رتبه هفتم به کارمان در فصل جاری پایان می دهیم.

مهاجم 25 ساله آلومینیوم دررابطه با همکاری رسول خطیبی و سیدمهدی رحمتی همچنین عنوان کرد: هر دو سرمربی کاربلد و قابل احترام هستند. هر کدام سبک متفاوت خود را دارند و به پیشرفت بازیکنان کمک کرده‌اند. امیدوارم همیشه موفق باشند و تلاش می‌کنیم تا بهترین رتبه را برای مردم اراک و طرفداران خوبمان کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز