خبرگزاری کار ایران

صعود پیکان به فینال والیبال باشگاه‌های قهرمانی آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۸۳۰

یم والیبال پیکان تهران که عنوان پرافتخارترین تیم آسیا را دارد، با شکست تاراز قزاقستان به عنوان نخستین فنیالیست بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا معرفی شد.

به گزارش ایلنا، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 امروز (پنج‌شنبه ۲9 اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود.

در سومین دیدار این مرحله و در گروه چهار تیم برتر که برای رتبه‌‌های اول تا چهارم با هم بازی می‌کنند، تیم‌های پیکان ایران و تاراز قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند.

اروین انگاپت، آرمین تشکری، نیمیر عبدالعزیز، حمزه زرینی، سیدمحمد موسوی و سعید معروف بازیکنان شروع کننده برای تیم پیکان در این مسابقه بودند.

پیکانی‌ها در ست نخست این دیدار به نوعی برابر تاراز غافلگیر شدند و نتیجه ست را 36 بر 34 به حریف واگذار کردند که طولانی ترین ست از نظر زمان و امتیاز در این رقابت‌ها بود.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در ادامه مسابقات در سه متوالی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند تا به عنوا نخستین تیم فینالیست جام بیست‌ودوم باشگاه‌های آسیا معرفی شوند. در ابتدای ست دوم پوریا فیاضی به جای زرینی در شروع مسابقه به میدان آمد.

دو هزار تماشاگر در سالن 12 هزار نفری آزادی نظاره‌گر تلاش پیکانی ها برای شکست حریف بودند و در هر لحظه آنان را در این مسیر همراهی کردند.

فهد اسماعیل از قطر و حشام بکر گادیا از عراق به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز