خبرگزاری کار ایران

سلیمان زاده: می‌‎خواهیم برابر استقلال شگفتی ساز شویم / هیچ‌وقت دنبال بازی ضد فوتبال نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۹۰۸

مدافع تیم آلومینیوم اراک ابراز امیدواری می‌کند شاگردان سید مهدی رحمتی در تقابل استقلال تهران شگفتی ساز شوند.

رامتین سلیمان زاده در گفتگو با ایلنا درمورد دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این بازی داشتیم و تمام تمرکزمان روی این بود که برنده باشیم چون می دانستیم با این پیروزی دو سه پله در جدول صعود می کنیم. با شرایطی که تیم ما دارد به رتبه های بالاتر فکر می کنیم و با تفاضل گل کمتر می توانستیم رتبه هفتم را هم به دست بیاوریم اما خداراشکر بازی را بردیم و فکر می کنم شایسته کسب این نتیجه بودیم.

او درباره اعتراض صنعت نفت به داوری مسابقه گفت: به نظرم داور عملکرد خوبی داشت و حتی در چند صحنه 50-50 هم به نفع آنها سوت زد، دو صحنه مشکوک وجود داشت. آن صحنه که محمدزاده توپ را از روی خط دروازه برگرداند به درستی دستور به ادامه بازی دادند و روی صحنه گل خودمان هم دیدم که توپ وارد دروازه شد اما دوربین های ما از لحاظ کیفی مناسب نبودند که به درستی نشان بدهند. تصمیم کمک داور در این صحنه درست بود و با تصاویر تلویزیونی نمی توان تشخیص داد.

مدافع آلومینیوم اراک درباره تقابل با تیم استقلال تهران گفت: تیم ما نشان داده که بازی با تیم های بزرگ را به خوبی بلد است و قطعا برای یک نتیجه خوب به تهران می آییم. یک بازی در شان مردم و باشگاه اراک به نمایش می گذاریم و تمایل داریم که مقابل استقلال هم شگفتی ساز باشیم.

سلیمان زاده درمورد رویارویی با مهاجمان استقلال همچنین اضافه کرد: قطعا برای ما روزی سختی خواهد بود و همینطور برای مهاجمان حریف هم روز آسانی نخواهد بود. قطعا بازی قشنگی را مشاهده خواهیم کرد چون ما تیمی نیستیم که در آزادی فقط دفاع کنیم و تقابل دو تیم با تاکتیک هجومی قطعا زیبا خواهد بود. ما در هیچ مسابقه‌ای ضد فوتبال بازی نکردیم و همیشه تلاش کردیم بازی باکیفیتی داشته باشیم. به هیچ عنوان به دنبال دفاع نیستیم و شک نکنید برابر استقلال رو به جلو بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز