خبرگزاری کار ایران

حامدی‌فر:‌ چرا داور گل واضح ما را قبول نکرد؟/ به دلیل مشکلات مالی باشگاه مجبوریم از دیگران قرض بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۹۲۶

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:‌ وقتی 50 درصد را پرداخت می‌کنند،‌ آنقدر قرض گرفته‌ایم که باید جوابگوی آنها باشیم و چیزی برای ما نمی‌ماند.

امید حامدی‌فر در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست صنعت نفت آبادان مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: متاسفانه در همان دقایق اولیه بازی غافلگیر شدیم. در ادامه بازی توانستیم نتیجه را جبران کنیم و به بازی برگشتیم. اما توپ دوم ما که از خط رد شد، قابل قبول نشد. 

وی افزود: با این حال توپ آنها که روی خط توسط فرزین گروسیان دریافت شد، توسط داور قابل قبول اعلام شد. از روند داوری در این مسابقه و حتی مسابقات قبلی رضایت نداریم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره گل زیبای رضا جیبره گفت: گل رضا واقعاً زیبا بود. اما وقتی گل دوم او به خاطر مسائل داوری پذیرفته نشد، زحماتش نادیده گرفته شد. او می‌توانست دبل کند، اما داور اجازه نداد.

وی با اشاره 3 بازی باقیمانده صنعت نفت در لیگ برتر، عنوان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند، مقابل کدام تیم به میدان می‌رویم. با تمام توان در زمین حاضر می‌شویم و مقابل حریف می‌جنگیم. ما در همه مسابقات دنبال 3 امتیاز هستیم. بعضی وقت‌ها شرایط فوتبال و بازی به دلخواه پیش نمی‌رود.

حامدی‌فر در پاسخ به اینکه مشکلات مالی چه تاثیری روی نتایج تیمش داشته، تصریح کرد: سومین سال حضورم در صنعت نفت است. این تیم متاسفانه همیشه مشکل مالی دارد. قرارداد بازیکنان ما به اندازه کافی کم است. وقتی آن را دیر پرداخت می‌کنند و مجبور می شویم برای پیشبرد زندگی‌مان قرض کنیم.

وی افزود: با این شرایط مالی به بازیکنان ما فشار زیادی وارد می‌شود. حتی وقتی 50 درصد را پرداخت می‌کنند،‌ آنقدر قرض گرفته‌ایم که باید جوابگوی آنها باشیم و چیزی برای ما نمی‌ماند. در کنار مسائل مالی وقتی اشتباهات داوری هم نصیب ما می‌شود، روی نتایج تیم تاثیر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز