خبرگزاری کار ایران

ساغلام: گل‌ ذوب‌آهن را ندیدم و چیزی نمی‌گویم/ لیست ورود و خروج معنایی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۶۲۸

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من هنوز صحنه را ندیدم ولی در هفته های گذشته هم برخی از تصمیمات به ضرر تیم ها گرفته شده و در مورد این که گل بود یا نبود چون ندیدم نمی‌توانم چیزی بگویم. به هرحال اشتباه داوری همیشه در فوتبال اتفاق می افتد.

به گزارش ایلنا، ارطغرل ساغلام در نشست خبری بعد از دیدار با تراکتور گفت: قبل از همه می خواهم به این موضوع اشاره کنم که با  هفت امتیازی که در سه هفته اخیر گرفتیم کمی از حریفان پایین جدول فاصله گرفتیم و می دانستیم امروز برای اینکه با یک یا حتی سه امتیاز به تبریز برگردیم باید در مقابل ذوب آهن که حریف سختی برای ما بود خیلی تلاش می کردیم. با توجه به اینکه شهر خودرو امتیاز از دست داد و تیم فجر سپاسی هم بازی را باخت هر امتیازی که از اینجا می گرفتیم برایمان خیلی مهم و یک آوانتاژ بود. واقعا بازی خیلی سختی شد، تیمی که با آن بازی کردیم تیم بسیار خوبی بود. اگر از چند دقیقه آخر بازی صرف نظر کنیم بقیه بازی تقریباً متعادل بود و اگر بخواهیم خیلی روراست صحبت کنیم بعد از تعویض هایی که انجام دادیم کمی تعادل بازی به هم خورد. اما از لحاظ نتیجه بازی را نباختن و با یک امتیاز بازی خارج از خانه خیلی سخت بیرون آمدن هم برای ما خیلی مهم بود.

او ادامه داد: بعد از این بازی انشاالله هفته بعد با کمک طرفداران مان سعی خواهیم کرد یک بازی قشنگ انجام دهیم و یک نتیجه خوب بگیریم و این فصلی که برای ما پر از مشکلات و سختی ها گذشت را بتوانیم کمی راحت به پایان برسانیم. می توان این را بگویم با توجه به مشکلاتی که از اول فصل با آنها مواجه بودیم و شرایط نامساعدی که تیم تراکتور داشت می‌توان گفت در تاریخ تراکتور مشکل‌ترین فصل را داریم سپری می کنیم. اما خدا را شکر پشت سر هم نتایج خوبی گرفتیم و دوست داریم که در بازی بعد این نتایج را ادامه بدهیم و به نحو احسن جلو برویم و انشاالله این فصل را به دور از آن کابوسی که واقعاً تا الان با ما همراه بود به پایان برسانیم وامیدوارم در لیگ بمانیم و برای فصل بعد برنامه ریزی کنیم. حق هواداران ما است که سه هفته آخر را با خیال راحت تر بازی های مان را تماشا کنند.

سرمربی تراکتور در مورد وضعیت پیمان بابایی برای فصل آینده عنوان کرد: تا این لحظه ما لیستی ندادیم و به این مسائل فکر نمیکنیم و بیشتر تمرکزمان روی بازی های لیگ است و بعد از اینکه خیالمان از این بابت راحت شد با مالک محترم باشگاه و مدیریت در مورد برنامه هایشان صحبت می کنیم و اگر قرار است برای فصل بعد شرایطی مهیا شود و نظم و نظامی در باشگاه باشد که تیم بخواهد برای قهرمانی در فصل بعد بجنگد در مورد آن هم صحبت می کنیم. اصلا در این شرایط هیچ گونه لیست ورودی و خروجی ندادیم و به این فکر نمی کنیم اما خیلی واضح می توانم این را بگویم که واقعا طرفداران تراکتور امسال خیلی ناراحت شدند و لحظات تلخی را سپری کردند. باید تیم را برای قهرمانی برای فصل آینده آماده کرد و این سختی هایی که هواداران کشیدند را از دلشان در بیاوریم. در واقع فصل بعد سعی خواهد شد تیم برای قهرمانی بسته شود و هنوز برای بازیکنان تصمیمی نگرفتیم.

ساغلام در مورد اعلام آفساید روی گل مسعود ابراهیم زاده و داوری گفت: من هنوز صحنه را ندیدم ولی در هفته های گذشته هم برخی از تصمیمات به ضرر تیم ها گرفته شده و در مورد این که گل بود یا نبود چون ندیدم نمی‌توانم چیزی بگویم. به هرحال اشتباه داوری همیشه در فوتبال اتفاق می افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز