خبرگزاری کار ایران

ارضی: در حق گل گهر اجحاف شد/ از معرفی جاعل خوشحال می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۵۱۷

وکیل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: اعتقاد راسخ داریم با شناسایی مقصران اصلی این قضیه افکار عمومی قانع خواهند شد که در اجحاف بزرگی در حق باشگاه گل‌گهر سیرجان صورت گرفته است.

ناصر ارضی در گفتگو با ایلنا، در خصوص پیگیری جاعل پرونده مهاجم گابنی گل گهر سیرجان توسط پلیس اینترپل اظهار داشت: بنده بعنوان نماینده حقوقی و باشگاه گل گهر از طریق رسانه ها از موضوع مطروحه مطلع شدیم . احتمال می‌دهیم  این مسئله  توسط ارکان قضایی فدراسیون فوتبال مورد مطالبه قرار گرفته باشد چون  باشگاه گل گهر سیرجان مکاتبه یا خواسته‌ای از پلیس اینترپل نداشته است.

وی افزود: بر اساس حکم صادره علی الخصوص قسمت  انتهایی آن،  پرونده بازیکن گابن گل گهر  تا یافتن  جاعل یا جاعلین مفتوح خواهد بود . بارها از فدراسیون فوتبال و پلیس محترم فتا درخواست کردیم سریعتر  مرتکبین رو شناسایی و اعلام کنند ولی ترتیب اثری داده نشد،  ولی اقدام فدراسیون فوتبال در برهه زمانی حاضر پس از صدور رأی قطعی در جای خود جالب توجه است. باشگاه گل گهر سیرجان از این موضوع  از  استقبال کرده و اعلام می‌کند هر کاری در جهت  کشف واقع لازم باشد انجام می‌دهد. چرا که اعتقاد راسخ داریم با شناسایی مقصران اصلی این قضیه افکار عمومی قانع خواهند شد که در اجحاف بزرگی در حق باشگاه گل‌گهر سیرجان صورت گرفته است.

وکیل باشگاه گل‌گهر سیرجان با اشاره به سرنخ‌های این پرونده گفت: از آنجایی که نظریه پلیس محترم فتا به دلیل محرمانه بودن در اختیار این باشگاه قرار نگرفت صحبت کردن در خصوص مفاد آن سخت و ناممکن است ولی بر اساس شنیده‌ها، جاعلین در خارج از کشور ایران هستند و به همین دلیل شناسایی آنها کمی دشوار است.

ارضی در پایان گفت: به هر حال باشگاه گل گهر سیرجان که هیچگونه رفتار خلاف واقع و خارج از مقررات و دستور العمل‌ها در جذب بازیکن نداشته از رسیدگی و شناسایی اشخاص دخیل و در نهایت مجازات آنها استقبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز